среда, 27. новембар 2013.

SADAŠNJI TRENUTAK - OSNOVA


Dobro veče dragi moji prijatelji , večeras ćemo o jednoj poznatoj ali nedovoljno objašnjenoj temi . Svima nam je poznata ali ne praktikujemo je dovoljno odnosno pisaću Vam o SADAŠNJEM TRENUTKU.

PRESENT MOMENT mislim da nam je svima poznato da je to u prevodu SADAŠNJI TRENUTAK, ALI 
 ima još jedno značenje POKLON TRENUTAK

Svaki sadašnji momenat treba da nam bude poklon , živimo još jedan sadašnji trenutak, život je sastavljen od mnogo sadašnjih trenutaka. Kad kažemo danas, to je ipak širi pojam od SADAŠNJEG TRENUTKA.

ŠTA ZNAČI PRESENT MOMENT ? 

Znači da baš Vi sada čitate moj post na temu Sadašnji trenutak , e to je pravo značenje. Kada ste svesni i prisutni u sadašnjosti.
Uticaj na sadašnjost ima prošlost,a sadašnjost i prošlost na budućnost... ALI TREBA DA ISKORISTIMO IZ PROŠLOSTI ISKUSTVA I DA PRIŽELJKUJEMO LEPU I SJAJNU BUDUĆNOST,A DA ŽIVIMO SADA.

Preporučujem da pročitate , ako već niste knjigu " Moć sadašnjeg trenutka " - Ekart Tol, mislim da je korisna i zanimljiva knjiga.

Sada ću Vam postaviti dva pitanja da malo razmislite : " Šta je za Vas život ? " i " Koliko puta ste do sada živeli u sadašnjosti ? " Odgovorću Vam u sledećem postu na pitanja, ali razmislite o Vašim odgovorima :) I znajte da ne postoje neispravni odgovori , već oni koji su naša realnost ...da ne mislite da ćete pogrešiti.

Mislim da nisu teška pitanja i odmah ću Vam pomoći ne postoji jedinstven odgovor , ali postoji ista osnova za oba odgovora :-).

Sadašnji trenutak je osećaj mira , radosti i entuzijazma , osećaj da možete da poletite, sigurno Vam se dešavalo i dešavaće Vam se. Ja sam izabrala ovu temu za početak, jer smatram da je to osnova svega , pored još jednog elementa koji je važan, ali to ćemo u drugom postu.

Ja ću Vam reći da je sad 23:54 da  je to moj sadašnji trenutak. Mnogo puta sam bila van sadašnjeg trenutka jer sam razmišljala Pre i Posle,ali ne SADA. Shvatila sam kad razmišljamo na taj način Pre i Posle, ne dešavaju nam se stvari koje želimo, već se javljaju stvari koje nas ne ispunjavaju.

Kad budete živeli SADA , počećete da primećujete stvari koje do sada niste, prirodu, muziku,slike,ljude oko Vas , prostor u kojem živite, tako što ćete kroz emocije živeti u PRESENT MOMENT-u, mogu Vam reći da su emocije odličan vodič , ali o tome u drugom postu.

Sadašnji momenat je doživljaj , koji je sam po sebi poseban . Mogu da Vam pišem puno o tome, ALI iskustvo je čudo, dok nešto ne doživimo sami ne verujemo, tako da ću Vas pustiti da DOŽIVITE VAŠE SADAŠNJE TRENUTKE. Ja ću biti tu da čujem komentare i pitanja, tu smo da učimo i razmenjujemo iskustva jedni od drugih.

I reći ću Vam da Mi u suštini i imamo samo Sadašnji trenutak , sve ostalo je ...tamo negde.


U zivotu ne postoji drugo poluvreme,vec treba ziveti svaki dan kao da je poslednji...treba ziveti u sadasnjem trenutku,secati se lepih stvari iz proslosti i prizeljkivati jos lepsu buducnost...svako je kovac svoje srece ... AKI SUNCE

POZDRAVLJAM VAS I ZAHVALJUJEM VAM SE JER STE U MOM SADAŠNJEM TRENUTKU.
ŽELIM DA BUDETE UVEK SVOJI, ENERGIČNI , ENTUZIJASTIČNI I NASMEJANI.



SLEDEĆI POST NEŠTO ŠTO SE OSLANJA NA OVAJ I VAŽNO JE DA BISMO NASTAVILI DALJE ...   NAGOVEŠTAJ MALI :-) IN AIR , ALI VIDEĆEMO DA LI JE TO NEŠTO SAMO U VAZDUHU ILI NEGDE GDE JE BITNIJE .

LJUBIM VAS DRAGI MOJI PRIJATELJI :***

                                                                                                                             VAŠA AKI SUNCE



Нема коментара:

Постави коментар