петак, 12. јун 2015.

ANĐEOSKE PORUKE OD AKI SUNCE



Dragi moji došlo je na red da pišem na temu Anđeoskih poruka, mnogo se sada piše na temu Anđela i njihovih poruka za Vas. Ja sam odlučila da Vas uvedem u Anđeosku energiju, oni koji su radili sa mnom tretmane i treninge, znaju o čemu ću pisati.

Ko su Anđeli, kako nas čuvaju i da li nas čuvaju, kako da ih osetimo, to su glavna pitanja koja mi postavljate i još jedno meni najsimpatičnije Kako ti to Aki radiš i kako nam sve tačno pogađaš ?

Anđeli su bića svetlosti, koji su tu da nam pomognu i da nas obasipaju svojom bezuslovnom ljubavlju, da nam osvetljavaju put, zašto to rade...rade zato što im je to posao, čuvaju nas u rizičnim situacijama, ali nam daju slobodnu volju i u svemu što odlučimo nas podržavaju, nema zabrane. 

Prilaze nam pažljivo, jer ima ljudi koji se plaše da osete nešto što oku nije vidljivo, to Anđeli znaju zato nam polako prilaze. Šalju nam znakove, koji su tako veličanstveni, trude se na sve načine da ih osetimo, a da ne budemo uplašeni. 

Znakovi su pravi Anđeoski, šalju nam signale putem perca, novčića, pesama, leptira, knjiga, obrisa na Nebu, brojeva, ljudi koji nam sasvim slučajno se pojave, takoreći niotkuda, svih mogućih simbola koji ukazuju da su to baš oni, naši mili Anđeli.

Anđeli su oduvek sa nama, zato je važno da se razvijamo i napredujemo, da se naša svest širi da bismo mogli da osetimo i vidimo znakove naših Anđela.



Dragi moji čitaoci osetićemo Anđele kad se ne budemo plašili, kad budemo opušteni i u stanju mira, osetićemo ih kad se najmanje budemo nadali, ali ne zaboravite da su oni oduvek uz nas. Štite nas njihovim krilima, dopustimo im da nam šalju bezuslovnu ljubav i da učimo da je život energija, da nikad ne odustajemo od naših snova uz stepen slobodne volje.



Sad ono meni najsimpatičnije pitanje od Vas Kako ja to radim, kako Vam dajem baš jasne smernice za napredak, kako Vam kanališem Anđeoske poruke. Vrlo je jednostavan odgovor, a odgovora nema :) šalim se malo...prvo ću odgovoriti zašto sam dala naziv Fb grupe Anđeoske poruke od Aki Sunce, pre svega poruke su od Anđela za Vas, a ja ih kanališem, Anđeli uz pomoć kanala - kanalisanja daju nam smernice i poruke, tu nam pomažu drugi ljudi, e to su oni ljudi koji Vam se pojave niotkuda i njihove objave.

Kanališem poruke za Vas, u stanju mira, postavite mi pitanje i vrlo jasno dobijete odgovor, za dato pitanje, zato je važno da su energetski centri pročišćeni, da budemo u skladu sa svojim bićem, da kroz nas teče Božanska inteligencija.

Na mojim besplatnim predavanjima svi dragi gosti dobiju odnosno izvuku Anđeosku poruku za sebe, najdraže mi je kad vidim njihova lica koja su prvo u čudu, a onda budu u radosti, jer ne mogu da veruju da su izvukli baš ono što se tiče njihovom života. To je za mene prava sreća kad znam da smo Anđeli i ja uspeli nekog da ohrabrimo i vratimo osmehe na lica.



Volim da koristim reči mudro jer kad ih mudro koristimo onda su one Blagoslov.

Zašto radim ovo što radim, odgovor je kratak zato što je to moj Dar, koji sam osvestila, a kao drugo zato što znam tj.osećam da mogu da pomognem ljudima koji zatarže ruku spasa, mnogima sam već pomogla u pronalaženju sebe, balansiranju energije, povezivanju sa Anđelima, kanalisanju poruka, postavljanju ciljeva, to je za mene blagoslov. Kad mi se javite i kažete da Vam se život promenio, da se osećate mirnije i spokojnije nakon tretmana i treninga, da Vam jako zanče Anđeoske poruke od Aki Sunce.

Zahvalna sam na svima Vama koji ste deo mog sveta i koji ćete tek biti, Anđeli odašilju sjaj Božije ljubavi na nas.


Evo iskustva sa Anđeoskog treninga koje ja vodim uz pomoć Anđela : " Sada sam pričala sa Aki na skajp i to je predivno iskustvo, odradite tretman, preporucujem vam. To je nesto čudotvorno, energija je predivna, magična, osećate se kao da letite, čujete poruke od svog anđela, koji su magični. Da ne pričam koliku Aki ima energiju jaku i božanstvenu. Prija mi izuzetno. Preporučujem od srca " . Hvala dragoj Maji na divnom iskustvu.





Sa radošću Vas pozivam na moje i Vaše ponovno druženje, koje je 13.6 od 18 h u Mesnoj zajednici Gazela - Bulevar Milutina Milankovića 34 od 18 h ( predavanje je besplatno ), tema će biti Zahvalnost kao najjača i najdelotvornija molitva.
Dobro mi došli. :) 




Malo muzike za opuštanje, Probudite se i počnite da radite ono što volite :

Evo emisije u kojoj sam bila gost, a pričala sam na temu Anđeoskih poruka : 

Možete me naći na ovim linkovima :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.



                                                                           S ljubavlju, Anđeoski terapeut Aki Sunce



2 коментара: