уторак, 14. јун 2016.

15.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Kako se proveli vikend dragi moji, jel ste pisali ko su ti čarobni ljudi koji su Vas podstakli na buđenje i promene ?
Ja sam bila u subotu u Zrenjaninu, držala sam seminar Anđeli mi šapuću, mogu Vam reći da je bilo čarobno, znam i tako smo se dogovorili, da ću se ubrzo vratiti i da ćemo se ponovo družiti.

                                                  NEKA SE OSTVARE SVE VAŠE ŽELJE

»Mašta je pravi čarobni sag.«

»Jer ko je zahvalan (u sadašnjosti), daće mu se još.
A ko nije zahvalan (u budućnosti) oduzeće mu se i ono što ima.«



1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni na njima. Ponovno pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova recite hvala ti, hvala ti, hvala ti i osetite što dublju zahvalnost za svaki od njih.
2. Sednite za računar ili uzmite svoj dnevnik i olovku i zapišite svojih deset najvećih želja. Pre svake želje triput ispišite hvala ti, kao da vam se svaka želja već ostvarila. 
Primer : Hvala ti, hvala ti, hvala ti na ____boljem poslu___.
3. Služeći se maštom, u mislima odgovorite na sledeća pitanja, kao da vam se svih deset želja već ostvarilo:
- Šta ste osetili kad vam se želja ostvarila?
- Kome ste prvom rekli da vam se želja ostvarila i kako ste im to rekli?
- Šta ste prvo napravili kad vam se želja ostvarila? Sa što više detalja opišite šta se dogodilo.
4. Na kraju ponovno pročitajte svoje želje i uistinu naglasite čarobne reči, hvala ti tako da osetite što dublju zahvalnost.
5. Ako želite, napravite čarobnu ploču. Izrežite slike i zalepite ih na čarobnu ploču i stavite je negde na vidljivo mesto. Na ploči krupnim slovima na samom vrhu napišite HVALA TI, HVALA TI, HVALA TI.
6. Neposredno pre nego što večeras odete da spavate, uzmite svoj čarobni kamen u ruku i izgovorite čarobne reči hvala ti za ono najbolje što vam se danas dogodilo.


Danas je dan Arhanđela Šamuela, evo molitva iz mog kreativnog sveta 

MOLITVA ZA LJUBAV

Dragi moj Bože, arhanđele Šamuele i moj Anđele čuvaru, spremna / spreman sam da osetim ljubav u svom srcu, jer ono što dajem višestruko mi se vraća. Voljna / voljan sam da spoznam snagu ljubav,  ona je uistinu osnov svega, ona me okreće i dozvoljava da moje srce igra od radosti. Ja sam magnet z aljubav i ljubav je u meni i svuda oko mene. Zahvalna / zahvalan sam na tome što mogu da osetim snagu ljubavi i njenu moć. HVALA VAM. AMIN


Najavila bih još dva grada i dva seminara 19.6 je u Novom Sadu, a 25.6 u Nišu, dolazimo Vam Anđeli i ja sa karavnom i temom Anđeli mi šapuću, za sve prijave javite se na mail akisunce88gmail.com ili na broj telefona 065/  4786298.

Meditacija za danas je : 

Danas imamo emisiju Druženje sa Aki Sunce i Anđelima, možete pratiti večeras od 20 h uživo ( da biste pratili ubuduće emisije, prijavite se na moj you tube kanal, imate link na kraju posta ) na sledećem linku : : https://www.youtube.com/watch?v=iPCyOjcp1jY

Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Kasnije objavljujem slike i utiske sa seminara : )

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova .

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli


Нема коментара:

Постави коментар