понедељак, 6. јун 2016.

7.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Dragi moji kako ste proveli vikend, da li ste se posvetili Vašim voljenima i naravno sebi tokom vikenda ?

Danas je dan za novi izazov DELUJE POPUT MAGIJE

»Ako se prihvatite bilo koje aktivnosti, umetnosti, discipline ili veštine i razvijate je što više možete, mnogo više od bilo čega drugog, sve do njenih krajnjih granica, tada ste je uspeli pogurnuti do carstva magije.«

Magična vežba broj 6

1. Ponovite prva tri koraka magične vežbe broj 1 — osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova i zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis, recite hvala ti, hvala ti, hvala ti i osetite zahvalnost zbog svakog blagoslova.
2. Dok ste danas na poslu, zamislite da imate nevidljivog menadžera koji vas svuda prati i zapisuje svaki put kad otkrijete nešto na čemu ste zahvalni. Vaš je današnji zadatak da pronađete što više toga na čemu možete biti zahvalni.
3. Vaš menadžer treba zapisati svaki put kad pronađete nešto na čemu ste zahvalni i kad kažete: Zahvalan sam na čemu? uz te reči osećajte što dublju zahvalnost.
4. Neposredno pre odlaska na spavanje uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, osećajući zahvalnost prema onome najboljem što vam se dogodilo tokom dana.


MOLITVA ARHANĐELU JOFIELU

Dragi moj Jofielu, spremna / spreman sam da osetim svoju unutrašnju lepotu i radost u srcu. Voljna / voljan sam da otpustim svu negativnost u sebi i oko sebe, volim da se radujem u životu. Mogu da odbacim ono što mi stvara brigu i nervozu u mom biću. Volim svoje biće u potpunosti i prihvatam sebe u potpunosti. HVALA. AMIN



Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, prijave traju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.
Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc

Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do izazova u ponedeljak.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

Нема коментара:

Постави коментар