четвртак, 9. јун 2016.

10.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA


Čarobnjaci ovog našeg bloga Sjajni trenutak, da li osećate kako smo povezani sa prirodom i sa svim što nas okružuje, verujem da znate šta je ono što Vaše srce istinski želi, porazmislite o tome.

MAGNET ZA NOVAC

»Život nam postaje bogat samo kad smo zahvalni.«

Magična vežba broj 9

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte popis i na kraju svakog blagoslova recite hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući što dublju zahvalnost za taj blagoslov.
2. Uzmite račune koje još niste platili, iskoristite čarobnu moć zahvalnosti i preko svakog računa napišite: Hvala ti za novac. Osetite zahvalnost što imate novca za plaćanje toga računa, bez obzira na to imate li ga ili nemate.
3. Uzmite deset računa koje ste već platili i preko svakog od njih napišite čarobne reči: »Hvala ti — plaćeno.« Osetite istinsku zahvalnost što ste imali dovoljno za plaćanje toga računa!
4. Pre nego što zaspite uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči hvala ti, za ono najbolje sto vam se danas dogodilo.


Danas je dan Arhnađela Rafaela i evo molitve od mene za Vas

                                                  MOLITVA ZA ZDRAVLJE

Dragi moj Bože, arhanđele Rafaele, anđele moj čuvaru, zahvalna / zahvalan sam na svom blagostanju koje mi pružate da osetim, da spoznam koliko je važno da budemo zdravi, da istinski zavolimo svoje biće, organe i ćelije, jer njima je takođe potrebna ljubav, da bi pravilno naš organizam funkcionisao. Voljna / voljan sam da se iscelim na svim nivoima i da ponovo iskusim zdravlje i isceljenje mog bića. HVALA VAM. AMIN.



Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6j, koji je za par dana- prijave još traju i u Novom Sadu 19.6, mesta se popunjavaju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.
Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc
Snimak današnje emisije Jutarnja kafa kod naše drage Nore, možete pogledati na sledećem linku :   https://www.youtube.com/watch?v=_q0kdP0LQJ8



Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova .

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

Нема коментара:

Постави коментар