понедељак, 20. јун 2016.

19.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Dragi moji čarobni ljudi, danas je dan koji će biti posebna i neponovljiv, ja sam juče držala seminar u Novom Sadu, jako sam bila srećna, bila je posebna Anđeoska energija, vama želim da današnji dan provedete u opištenoj atmosferi.

ČAROBNI ČEK
»U čarobnom svemiru nema podudarnosti i nema slučajnosti. Ništa se ne događa osim
ako neko to ne poželi."


Magična vežba 

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i za svaki blagoslov recite reči hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući što dublju zahvalnost za svaki od njih.
2. Ispunite svoj čarobni ček — upišite svotu koju želite primiti, svoje ime i današnji datum.
3. Uzmite čarobni ček u ruke i zamislite kako kupujete ono što ste želeli kupiti tim novcem. Budite što sretniji i zahvalniji zato što ste to dobili.
4. Ponesite čarobni ček sa sobom ili ga stavite na vidljivo mjesto. Barem još dvaput danas uzmite ček u ruke, zamislite kako koristite novac za ono što želite i osetite zahvalnost kao da to uistinu radite.
5. Na kraju današnjeg dana stavite čarobni ček na vidljivo mesto gde ćete ga videti svaki dan. Kad primite svotu navedenu na čeku ili predmet koji ste želeli kupiti, iznos na čeku zamenite novim iznosom za nešto drugo što želite te ponovite drugi, treći i četvrti korak.
6. Neposredno pre nego što večeras odete spavati, uzmite čarobni kamen u ruku i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se danas dogodilo.


MOLITVA ARHANĐELU JOFIELU za današnji dan

Dragi moj Jofielu, spremna sam da osetim svoju unutrašnju lepotu i radost u srcu. Voljna sam da otpustim svu negativnost u sebi i oko sebe, volim da se radujem u životu. Mogu da odbacim ono što mi stvara brigu i nervozu u mom biću. Volim svoje biće u potpunosti i prihvatam sebe. Hvala ti. Amin.



IZNENAĐENJE KOJE SAM PRIPREMILA ZA VAS JE DNEVNIK ANĐELA, možete ga poručiti putem fb profila ili maila akisunce88@gmail.com.


Vidimo se 25.6 u Nišu, na seminaru Anđeli mi šapuću, sa radošću Vas očekujem .


Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima

Нема коментара:

Постави коментар