субота, 4. јун 2016.

5. i 6. DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE



Dragi moji kako napreduje izazov, da li ste zadovoljni, jel počinju čuda da se desavaju ?

U ovom postu ću napisati izazov za danas i sutra tj.za ovaj vikend.

ČAROBNI NOVAC

„Zahvalnost je bogatstvo. Kukanje je siromaštvo.“

Magična vežba broj 5 i 6

1. Ponovite prva tri koraka magične vežbe broj 1 — osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis, recite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti i za svaki blagoslov osetite zahvalnost.
2. Sednite i nekoliko minuta razmišljajte o svom detinjstvu i o svemu što ste primili, što ste dobijali potpuno besplatno.
3. Dok se prisećate situacija u kojima je neko nešto plaćao za vas, za svaku od njih od srca recite i osetite čarobne reči, hvala ti.
4. Uzmite novčanicu od deset dinara ili neku drugu manju novčanicu i na nalepnici koju ćete nalepiti  krupnim slovima napišite: HVALA TI ZA SAV NOVAC KOJI SAM DOBILA TOKOM ŽIVOTA.
5. Danas ponesite sa sobom svoju čarobnu novčanicu i izvadite je i pogledajte barem jednom ujutro i jednom posle podne ili koliko god puta želite. Pročitajte napisane reči i budite istinski zahvalni za obilje novca koje ste primili.
6. Nakon današnjeg dana svoju čarobnu novčanicu stavite negde gde ćete moći da je posmatrate svakog dana kako bi vas podsećala da i dalje budete zahvalni za obilje novca koje ste dobili u svom životu.
7. Večeras neposredno pre spavanja uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se dogodilo tokom dana.


MOLITVA ARHANĐELU ZADKIELU 

Dragi moj Zadkiele, molim te i zahvalna / zahvalan sam ti na osećaju slobode koji mi pružaš, da osetim šta je oproštaj, sloboda i milost. Znam i osećam da kad oprostim sebi, dolazi do moje slobode u srcu i duši i da mogu onda da osetim Božiju milost.
Voljna / voljan sam da osetim tvoju energiju dragi Zadkiele. HVALA. AMIN




Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, prijave traju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.
Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc

Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do izazova u ponedeljak.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

Нема коментара:

Постави коментар