четвртак, 16. јун 2016.

17.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Danas je još jedan novi i čaroban dan, kako ćete ga provesti, srećni ili u nekom drugom raspoloženju ?

ČAROLIJOM ISCELITE VAŠE ODNOSE

»Ako se držite svog osećaja besa, to je kao da ste uhvatili vrući žar s namerom da
ga bacite na nekoga, ali sami ćete se opeći.«


Magična vežba 

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova recite hvala ti, hvala ti, hvala ti, osjećajući što dublju zahvalnost na svakome od njih.
2. Odaberite jedan težak, problematičan ili nezdrav odnos koji želite poboljšati.
3. Sednite i sastavite popis od deset stvari na kojima ste zahvalni kod osobe koju ste odabrali. Zapišite ih na sledeći način: ___Ime___ zahvalna sam ti na ___čemu___?
4. Pre nego što večeras odete da spavate, uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se danas dogodilo.

Danas je dan za isceljenja, dan Arhanđela Rafaela, evo molitve iz mog kreativnog kutka

                                            MOLITVA ARHANĐELU RAFAELU

Dragi moj Rafaele, potrebno mi je da se iscelim, imam iskrenu želju za tim, da budem isceljena na svim nivoima na kojima je potrebno, gde se nalazi uzrok mog sadašnjeg stanja. Voljna / voljan sam da isceliš i odnose sa ljudima koji mi znače i koje volim, želim da ostane zlatna nit između nas koja nas povezuje sa nebom, za moje i njihovo dobro. 
Želim da isceliš moj odnos sa ( ime osobe ) da osetimo konačno slobodu i mir u duši, spremna / spreman sam da stvorim odnos pun ljubavi i blagostanja. HVALA TI . AMIN


U nedelju 19.6 se družimo u Novom Sadu, Anđeli, Vi i ja na seminaru Anđeli mi šapuću, sa početkom u 18 h, za sve informacije pišite na mail akisunce88@gmail,com

Ovako smo se družili u Zrenjaninu, to možete i Vi da doživite u Novom Sadu 19.6 i Nišu 25.6  :  https://www.youtube.com/watch?v=pcID3_fstKA




Gde me možete naći i šta je to što ja radim, pogledajte na sledećem linku :  https://www.youtube.com/watch?v=7fiEKp7GSSY

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima


Нема коментара:

Постави коментар