субота, 11. јун 2016.

12, 13. i 14 DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Dragi moji danas Vam pišem izazov za tri dana, jer neću biti u mogućnosti da pišem za vikend. Danas održavam seminar Anđeli mi šapuću u Zrenjaninu, družimo se ponovo na blogu tek u ponedeljak . Nedostajaćete mi, ali družimo se uskoro.

ČAROBNI LJUDI KOJI SU VAS NEŠTO NAUČILI U ŽIVOTU

»Ponekad naša svetlost se ugasi, a onda je ponovno rasplamsa iskra nekog drugog čoveka. Svako od nas ima razloga s dubokom zahvalnošću razmišljati o ljudima koji su raspirili plamen u nama.«

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i za svaki blagoslov recite hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući što dublju zahvalnost za svaki od njih.
2. Tokom dana pronađte neko mirno mesto i sastavite popis od troje ljudi koji su nešto promenili u vašem životu.
3. Radite sa svakom osobom pojedinačno i na glas svakoj recite razlog zbog kojeg ste joj zahvalni i kako je tačno uticala na tok vašeg života.
4. Večeras neposredno pre spavanja uzmite svoj čarobni kamen u ruku i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se tokom dana dogodilo.

Narednih tri dana, sastavite popis od tri osobe, danas- subota, nedelja i ponedeljak i uradite ono što piše u vežbi.


                                               MOLITVA ZA BLAGOSLOV OD BOGA 


Dragi Bože, Arhanđeli, Anđeli i Anđele čuvaru, zahvalna/ zahvalan sam Vam na svakom dobru koje mi unosite u život. Spremna / spreman sam da osetim blagoslov od tebe Bože, da spoznam jačinu reči koje izgovoram, jer ti nam daješ istinsku ljubav, svetlost i istinu. Voljna / voljan sam da budem blagoslovena / blagosloven, osećam duboku zahvalnost prema Vama. HVALA VAM. AMIN

Danas i sutra se molite Arhanđelu Zadkielu i Mihaelu.



Družimo se danas na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, mesta se popunjavaju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.

Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc
Snimak emisije Jutarnja kafa kod naše drage Nore, možete pogledati na sledećem linku :   https://www.youtube.com/watch?v=_q0kdP0LQJ8


Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju .

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli


Нема коментара:

Постави коментар