среда, 8. јун 2016.

9.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE



Dobro jutro ili dobar dan dragi moji čarobni ljudi, šta je za Vas čarolija života, jel ste spoznali ?

ČAROBNI SASTOJAK
»Zahvalno srce uvek živi u obilju.«

Magična vežba broj 8

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova kažite hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući što dublju zahvalnost.
2. Pre nego što danas nešto pojedete ili popijete pogledajte to što nameravate uzeti i u mislima ili na glas izgovorite čarobne reči, hvala ti! Ako želite, svoju hranu i piće možete poprskati čarobnim prahom.
Neposredno pre nego što večeras odete da spavate, uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, zahvaljujući na onome najboljem što vam se danas dogodilo.


Danas je dan Arhanđela Gabriela i evo molitve od mene za Vas 

MOLITVA ZA KOMUNIKACIJU SA SAMIM SOBOM

Dragi moj Bože, arhanđele Gabriele, anđele čuvaru, znam koliko je važno da se povežem sa svojim unutrašnjim bićem, da pronađem sebe, jer ono što zračim iznutra to i dobijam. Voljna / voljan sam da to učinim sada u ovom momentu, želim da osetim svoju unutrašnju mudrost. Da stvorim zlatni nit između svog tela i svog unutrašnjeg bića, jer time ću bolje komunicirati sa drugima. HVALA VAM. AMIN.




Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, prijave traju, mesta se popunjavaju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.
Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc
Snimak jučerašnje emisije Druženje sa Aki Sunce i Anđelima, možete pogledati ( da biste pratili ubuduće emisije, prijavite se na moj you tube kanal, subscribe, imate link na kraju posta ) na sledećem linku : :  https://www.youtube.com/watch?v=MQP6kf-43bY

Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova .

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli


Нема коментара:

Постави коментар