петак, 3. јун 2016.

4.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Dragi moji divni ljudi, kako ste mi danas ? Novi dan za Čaroliju života, nove mogućnosti, prilike i još mnogo toga. Bolji život stvaramo zajedno.
Danas je dan za Čarobno zdravlje i time počinjemo ovaj današnji izazov.

„Zdravlje je najveće bogatstvo.“

„Čovek koji uživa u zdravlju je bogat, iako toga nije svestan.“

MAGIČNA VEŽBA BROJ 4
Čarobno zdravlje

1. Ponovite prva tri koraka magične vežbe broj 1 – osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i recite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti i osetite istinsku zahvalnost za svaki blagoslov.
2. Na komadu papira napišite: DAR ZDRAVLJA ODRŽAVA ME U ŽIVOTU.
3. Papir sa napisanim rečima stavite negde gde ćete ga danas moći često videti.
4. Barem četiri puta tokom dana vrlo polako pročitajte napisane reči i osetite što dublju zahvalnost za dragoceni dar zdravlja!
5. Neposredno pre spavanja uzmite u ruku čarobni kamen i recite čarobne reči hvala ti, za ono najbolje što vam se toga dana dogodilo.



Danas je dan Arhanđela Uriela i spremila sam Vam molitvu 


MOLITVA ARHANĐELU URIELU 


Dragi Uriele, ti si svetlost Božija, spremna / spreman sam da osetim mudrost i da je spoznam u sebi. Voljna / voljan sam da blagoslov koji mi Bog daruje da iskoristim za izražavanje koje je najbolje za mene i moje okruženje. Volim da sagledam situaciju i dobijem potrebne informacije i hvala ti što mi to pružaš. Hvala na svoj mudrosti koju stvaram verom u Anđele.
HVALA. AMIN



Snimak jučerašnje emisije Druženje sa Aki Sunce i Anđelima : https://www.youtube.com/watch?v=JS1FcCnGBto

Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, prijave traju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.


Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 

Нема коментара:

Постави коментар