петак, 24. јун 2016.

23. DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Danas je kraj radne nedelje, vreme je da iskreiramo naš čarobni vikend da bude u skladu sa našim srcem, ja sutra držim seminar u Nišu, radujem se Anđeoskoj energiji.

MAGIJA SRCA
»Zahvalnost je uspomena srca.«

1.Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovo pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova recite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti te osetite što dublju zahvalnost za taj blagoslov.
2. Usresredite misli i pažnju na područje svog srca.
3. Sklopite oči i zadržite misli usresređene na srce te u mislima izgovorite čarobne reči, hvala ti.
4. Uzmite popis sa svojih deset najvećih želja i primenite na njih magiju srca. Pročitajte svaku želju, a onda sklopite oči, usmeravajući misli na područje srca i ponovo polagano izgovorite hvala ti.
5. Neposredno pre nego što večeras odete spavati, uzmite u ruku čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se danas dogodilo.


MOLITVA ARHANĐELU URIELU 
Dragi Uriele, ti si svetlost Božija, spremna sam da osetim mudrost i da je spoznam u sebi. Voljna  sam da blagoslov koji mi Bog daruje da iskoristim za izražavanje koje je najbolje za mene i moje okruženje. Volim da sagledam situaciju i dobijem potrebne informacije i hvala ti što mi to pružaš. Hvala na mudrosti koju stvaram verom u Anđele, jer mi iz dana u dan pokazuješ da ste tu, moji mili Anđeli. Hvala. Amin.


Meditacija za danas je :        

Evo još jedan snimak o Anđelima od mene za vas : https://youtu.be/lYx7yc9Xeu0

Sutra se vidimo u Nišu, jako se radujem, Anđeli i ja stižemo da vam prenesemo Anđeosku energiju.

Sve što želite da čujete o Dnevniku Anđela možete na sledećem linku :   https://www.youtube.com/watch?v=ovhG2rd9HSQ

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima



Нема коментара:

Постави коментар