среда, 4. мај 2016.

RAZGOVORI SA BOGOM



Dragi moji divni ljudi, odlučila sam da Vam pišemo o ovoj temi, jer zaista se čuda dešavaju.

Dan pre Uskrsa, subota, poželela sam da kupim knjigu Razgovori sa Bogom, pošto je to trilogija, odlučim da kupim baš treći deo koji govori o istini i ljubavi, a to je negde moj moto života.

Taj dan je bio baš poseban, krenula sam lagano do knjižare, čitajući objave na facebook-u, pročitam jedan status gde jasno piše razgovori sa Bogom, iako status nije bio vezan za knjigu, inače taj dan je bio u broju 3. Svi znamo da je broj tri, u ime oca, sina i svetoga duha, dan pred Uskrs.


Inače pisac Nil Donald Volš je krenuo prvi i drugi deo da piše za Uskrs, što sam pročitala danas, sve znak do znak, ali to nije sve.
Kad sam stigla u knjižaru, uzela sam knjigu sa jasnom namerom da je kupim, odlazim do kase, dajem karticu za povlašćenu kupovinu i plaćam, naravno dobijam popust i iznos je bio 888 din., sa popustom, bila samu šoku jer jasnjeg znaka nije bilo. 


888 je broj Isusa, Boga, svega onoga što je sveto, kad se saberu 8+8+8, dobijemo 24, ako to želimo da svedemo na jednocifren dobijamo broj 6, a on je broj ljubavi, odnosa, veza, komunikacije...sve su znakovi oko nas, vrlo jasno ih dobijamo, kako širimo našu svest.


Morala sam sve da Vam uslikam, da se uverite u znakove :) Tako da dragi moji, toplo Vam preporučujem knjigu Razgovori sa Bogom i da svakodnevno širite svest i videćete kako se čuda dešavaju.

Inače to veče sam sačekala sam mojim voljenim bićem blagodatni oganj iz Jerusalima i bilo je veličanstveno, rečima se ne može opisati taj osećaj koji sam tamo osetila, kad su zvonila zvona, tako sam provela subotu i sa radošću sačekala Uskrs.


Razgovori sa Bogom su blagoslov, kao i razgovori sa Anđelima koje ja vodim i u to ime sam odlučila da kreiram za Vas seminar Anđeli mi šapuću, koji sam zakazala za 29.5.2016 u 18 h, Novi Beograd, sve informacije možete dobiti na sledećem linku :                                     https://www.facebook.com/events/236606173364065/  

U emisiji Radost života sam govorila o povezivanju sa Anđelima, možete na ovom linku poslušati :  https://www.youtube.com/watch?v=F_Nyd8_JflE


Želim da Vam se zahvalim na svim divnim komentarima, predlozima, porukama, zaista mi je srce puno, tu smo da budemo vetar u leđa jedni drugima, hvala Vam beskrajno što ste deo mog sveta.

Sutra nastavljamo sa desetim danom izazova Zahvalnosti uz Anđele, objavu desetog dana ćete moći sutra da vidite na blogu.

Lepo veče i mirnu noć Vam želim, a sutra još lepši dan, ispunjen mirom, ljubavi i zdravlja.


Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli







Нема коментара:

Постави коментар