четвртак, 12. мај 2016.

Zahvalnost je najjača molitva



Dragi čarobni ljudi, zahvalna sam beskrajno na svima Vama. Danas je dan Vasilija Ostroškog i Arhanđela Rafaela, nije mogao biti bolji dan.

Želim da spoznamo zajedno koliko je zahvalnost moćna i da je najjača molitva koja postoji.
Kada bismo želeli da se pomolimo Anđelima, Bogu, svecima, mogli bismo to ovako da uradimo 

Zahvalna / zahvalan sam na Bogu, Anđelima ili danas na Vasiliju Ostroškom koji me isceljuje na svim nivoima.

Ja sam presrećna što smo krenuli pre 16.dana izazov Zahvalnosti uz Anđele, javljali ste mi se i dalje mi se javljatensa sjajnim manifestacijama koje Vam se dešavaju, kad završimo ovaj izazov idemo dalje, nema stajanja.

Zahvalnost nam stvara mir u duši i ljubav u srcu, to je zaista tako, svako ko može da kaže da je drugačije nije radio ovu moćnu stvar kao što je zahvalnost. Koliko ćete isati zahvalnosti dnevno i kada je nebitno, samo je važno da se piše, da Vam ovo postane jednostavna navika kao i sve drugo u životu.

Zahvalnost postaje jedna zdrava navika u životu, to je moj cilj za Vas.
Ja pišem zahvalna sam na divnim ljudima koje svakodnevno srećem u životu i koji su deo mog sveta, ovo se zaista manifestuje svakodnevno, presrečna sam zbog toga.




Spremila sam Vam video o zahvalnosti : https://www.youtube.com/watch?v=_c2oHeqjTrg, a ovaj drugi video je video moje duboke zahvalnosti Vama jer je zaista tako :   https://www.youtube.com/watch?v=rm28fadkuoE


Hvala Vam što postojite, zahvalna sam na Vama i ovo našem čarobnom krugu koji stvaramo.

Iz zahvalnosti sam Vam kreirala sjajan događaj, koji će se desiti 29.5 u Beogradu, za sve informacije, javite mi se na mail : akisunce88@gmail.com, mesta se uveliko popunjavaju, ovo je sjajna prilika da vidite šta mi Anđeli šapuću za Vas.


Sutra nastavljamo sa 17.danom izazova zahvalnosti, dobro mi došli.


Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, mirom i izobiljem, sve Vas volim i šaljem Vam veliki zagrljaj.

Ovo je delić mog sveta u kojem ste Vi, jedna čarobna fotografija, sa naših druženja .


S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli






Нема коментара:

Постави коментар