понедељак, 9. мај 2016.

ANĐEOSKA PORUKA OD AKI SUNCE za period od 9.5 do 16.5




Dragi moji odlučila sam da Vam na svakih nedelju dana postavljam nedeljne Anđeoske poruke, tako ću i danas uraditi, ovo je novi početak još jednog druženja, pored izazova Zahvalnosti uz Anđele.

Život je lep, kad se živeti zna, zato uzmi sve što ti život da. 

Anđeoska poruka od Aki Sunce za narednih nedelju dana :

Vreme je da počnete da više gledate sebe iznutra, šta je to što Vaše biće želi, koje su to iskrene želje Vašeg srca, izuzetno je važno da to spoznate. Anđeli su uvek uz Vas, Arhanđel Jofiel želi da Vam ulepša misli, jer mnogi od Vas su sebe doveli do stepena negativnosti kad ni u šta ne veruju, zato je tu Jofiel da nam unese radost u život. Ova nedelja neka Vam bude nedelja opažanja sveta oko sebe, jer tako ćete spoznati ko ste, na šta obraćate pažnju na tome je Vaš stepen razvoja u duhovnosti. Obratite pažnju, videćete kako će Vam se zbog toga otvoriti novi vidici.

Javite mi se na mail akisunce88@gmail.com, da vidim kako Vam se dopadaju Anđeoske poruke, svakog ponedeljka ću Vam objavljivati nedeljnu porukicu od Anđela, jako se radujem ovoj novoj avanturi .

Razgovori sa Bogom su blagoslov, verujte u to, kao i razgovori sa Anđelima koje ja vodim i u to ime sam odlučila da kreiram za Vas seminar Anđeli mi šapuću, koji sam zakazala za 29.5.2016 u 18 h, Novi Beograd, sve informacije možete dobiti na sledećem linku :                                     https://www.facebook.com/events/236606173364065/  
Želim da Vam se zahvalim na svim divnim komentarima, predlozima, porukama, zaista mi je srce puno, tu smo da budemo vetar u leđa jedni drugima, hvala Vam beskrajno što ste deo mog sveta, uvek mi možete pisati, tu sam za Vas. Ako ne odgovorim odmah, budite strpljivi, jer zaista sve dođe u svoje vreme, a pogotovo kad su u pitanju Anđeli

Sutra nastavljamo sa 14. danom izazova Zahvalnosti uz Anđele.

Lep dan Vam želim, a sutra još lepši dan, ispunjen mirom, ljubavi i zdravlja, do sutrašnjeg druženja budite u miru i ljubavi.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts
S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 







Нема коментара:

Постави коментар