четвртак, 5. мај 2016.

11.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE




Dragi moji divni ljudi, izazov Vas je pokrenuo koliko vidim po Vašim komentarima i javljanjima putem e-maila, danas je 11.dan našeg čarobnog izazova.

Želim svima koji danas slave slavu Đurđevdan da čestitam i da poželim Vama i Vašoj porodici, mir u duši, ljubav u srcu i osmeh na licu, puno zdravlja i blagostanja.


Ne mogu drugi odgovor dati, nego hvala, i hvala.
Današnji izazov izgleda ovako, DUBOKO SAM ZAHVALAN/ ZAHVALNA NA :


Prvi zadatak je 35 stvari, događaja, ljudi na kojima smo duboko zahvalni.


Drugi zadatak je da pozovete Arhanđela Uriela - Božiju svetlost da Vam da mudrost kroz pisanje ovih zahvalnosti, da Vas prosvetli pri donošenju novih odluka. Okružuje nas danas svojom svetlošću crveno-narandžaste-žute boje. Donosi Vam sjajne ideje kroz pisanje zahvalnosti.



Treći zadatak je da pogledate video, na ovom linku : https://www.youtube.com/watch?v=iN86d1KjMgs





Četvrti zadatak je meditacija, koju možete čuti, klikom na sledeći link:  https://www.youtube.com/watch?v=bfX_d_uj3go

Iznenađenje koje sam Vam spremila se nalazi na ovom linku https://www.facebook.com/events/236606173364065/, to je seminar Anđeli mi šapuću, 29.5.2016 u Beogradu. Sa radošću Vas očekujem :***

Svako ko želi može i sada da se pridruži da učestvuje u izazovu, dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni, još jednom SREĆNA SLAVA SVIMA KOJI SLAVE, a i lep provod onima koji idu na slavu.
S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 





Нема коментара:

Постави коментар