уторак, 24. мај 2016.

DARIVANJE je BOŽIJI ZNAK - AKCIJA DARIVANJA



Dragi moji magični ljudi, danas sam inspirisana da pokrenem akciju Darivanja u mojoj grupi Andjeli i Andjeoske poruke od Aki Sunce, jer sam upravo dobila kroz jednu akciju Darivanja čarobnu sliku, ova slika me je podsetila na jedan događaj. U pitanju je rekonektivna seansa koju sam po prvi put radila pre nekoliko godina gde sam sebe videla kao ovu devojku sa slike, samo sto sam ja lebdela i odskakala sa oblaka, čuda se dešavaju i ja verujem u njih.
Hvala Branislavu i njegovoj grupi Verujem u čuda, gde su se akcije darivanja pokrenule, ja želim da to nastavim dalje.

Ovu sliku sam dobila na Dar, a moj komentar je bio : Wow, ja bih volela jer verujem u čuda , život je jedna duga koja nas vodi :) Leptir je Anđeoski znak <3 kroz ovu sliku mogu da vidim da se prepuštamo čarima života i da posle kiše dođe Sunce <3 Svako dobro želim. S ljubavlju, Aki Sunce



Slika ima naziv Butterfly Dream, odnosno Leptirov san ili San leptira, a svi znamo da su leptiri znak od Anđela, tako da mislim da Vam je sve jasno, ništa nije slučajno.

Tako sam se i ja odlučila da darujem i članovi moje grupe, naravno svi ste pozvani da nam se pridružite. Možete nas pronaći na sledećem linku :            https://www.facebook.com/groups/andjeoskeporuke/?fref=ts

Darivanje počinje od danas 25.5, možete postavljati šta god želite da darujete i ljudi će se javljati ili smislite neki kreativni zadatak koji bi oni trebali da urade.

Jako se radujem ovoj novoj akciji i sa radošću očekujem slike sa Vašim darovima i dobitnike koji će imati osmehe na licima .


Ovo Vam sve kreiramo Anđeli i ja, radujmo se zajedno, a sad smišljajte šta biste mogli da darujete i obradujete nekoga.


Želim Vam lepu i mirnu noć, neka Vas Anđeli čuvaju, a sutra Vam želim lep i nasmejan dan.


Možete pronaći akciju darivanja na :
1. ANĐELI : https://www.facebook.com/groups/andjeoskeporuke/?fref=ts
 I možete poslušati moj you tube kanal :   https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

ŠALJEM VAM LJUBAV I SVETLOST
S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 



Нема коментара:

Постави коментар