уторак, 24. мај 2016.

27.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE


Čarobni ljudi još jedan dan čarobnih zahvalnosti, verujte u čuda jer ona se dešavaju.

Šamuel je zadužen za današnji dan i njegova ljubav prema svima nama, sada je vreme da osetimo Bezuslovnu ljubav u našim srcima, osetimo radost i lepotu koju svakodnevno dobijamo, okružimo se roze svetlošću, jer Šamuel nas grli njegovim krilima.

Vrlina počinje kada se aktivno posvetimo poslu zahvalnosti.
Pišemo danas onoliko koliko želimo zahvalnosti, jer naša duša zna na čemu ili kome smo zahvalni, šta Vam prvo padne na pamet napišite.

Zahvalna / Zahvalan sam na svemu oko mene :)



Video o Anđelima i buđenju našeg bića : https://www.youtube.com/watch?v=zosrazn0owM

Vidimo se 29.5 na seminaru Anđeli mi šapuću u Beogradu, ovde možete poslušati šta Vas sve očekuje
https://www.youtube.com/watch?v=11WriUjoHbk

Nakon ovog izazova planiram još puno novih iznenađenja, nije ovo sve, jako se radujem, jer zaista imate sjajne manifestacije.


Danas sam zakazala termin za seminar Anđeli mi šapuću u Zrenjaninu, 11.6 od 18 h, to je jedna nova informacija.

Možete mi pisati, slati predloge ili želje gde biste želeli da Anđeli i ja dođemo, jako se radujem novim druženjima.


Možete me naći na mailu akisunce88@gmail.com ili na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

Želim Vam lep i čaroban dan, ispunjen ljubavlju i osmehom, šaljem Vam ljubav i zagrljaj, do sutrašnjeg izazova.



S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

Нема коментара:

Постави коментар