понедељак, 9. мај 2016.

13.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Dobar dan, čarobni ljudi, kako ste proveli vikend, kako napredujete sa izazovom Zahvalnosti, ima li nekih čuda da su se već desila ?

                
                                          Govoreći Hvala stvaramo Ljubav.

Prvi današnji zadatak je 40 stvari, ljudi, događaja na kojima, čemu ste zahvalni...

Hvala, hvala, hvala, zahvalna / zahvalan sam : 1..............40


Drugi zadatak je da pozovete Arhanđela Jofiela, da Vam danas ulepša misli tokom pisanja, da nam stvro duboku unutrašnju radost i da ans okruži svojom zlatnom svetlošću.



Treći zadatak je da napišete jedan događaj koji Vas je pozitivno iznenadio u prethodnih nedelju dana i zahvalite se Bogu na tome. Pisaćete u istu svesku gde pišete i zahvalnosti.


Četvrti zadatak je vođena meditacija : https://www.youtube.com/watch?v=6stjHBimEQQ i možete poslušati https://www.youtube.com/watch?v=WJAOgBct09A.


Razgovori sa Bogom su blagoslov, kao i razgovori sa Anđelima koje ja vodim i u to ime sam odlučila da kreiram za Vas seminar Anđeli mi šapuću, koji sam zakazala za 29.5.2016 u 18 h, Novi Beograd, sve informacije možete dobiti na sledećem linku :                                     https://www.facebook.com/events/236606173364065/  

Želim da Vam se zahvalim na svim divnim komentarima, predlozima, porukama, zaista mi je srce puno, tu smo da budemo vetar u leđa jedni drugima, hvala Vam beskrajno što ste deo mog sveta.

Sutra nastavljamo sa 14. danom izazova Zahvalnosti uz Anđele.

Lep dan Vam želim, a sutra još lepši dan, ispunjen mirom, ljubavi i zdravlja, do sutrašnjeg druženja budite u miru i ljubavi.

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts
 
S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 



Нема коментара:

Постави коментар