четвртак, 12. мај 2016.

16.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Dragi moji čarobni ljudi, želim danas da posvetimo dan iskrenim željama srca, jer danas je divan svetac, Sveti Vasilije Ostroški, čudotvorac, pomolite mu se za zdravlje psihičko i fizičko, Vas i Vaših najmilijih. Srećan praznik onima koji slave, a i svima nama drugima, jer ovo je praznik celog naroda.

Verujte u čuda i Vasilije čudotvorac će Vam pomoći, verujte u to. Bog, sveci, Arhanđeli i anđeli su veliki.

Danas je 16.dan izazova zahvalnosti, ovo će biti fenomenalni dan, jer za ovaj dan je zadužen Arhanđeo Rafael, koji je iscelitelj i zadužen je za one koji se bave isceljivanjima, doktorima itd, ali je sjajan i u pomoći vezano za finansijske izazove. Zamolite ga i okružite se njegovom sjajnom energijom, zelenom svetlošću.


Ovo je bio prvi i drugi zadatak, da se pomolite Vasiliju Ostroškom i Rafaelu, jer ovo je danas poseban dan, neka iscele sve ono što Vas blokira na duhovnom, energetskom, emotivnom, mentalnom i fizičkom nivou.

Treći zadatak je da napišete 35 stvari, događaja, ljudi na kojima ste zahvalni ...
Danas sam pronašla / pronašao zahvalnost u : 1..........................35

Budimo zahvalni na ljudima koji nas čine sretnima, oni su šarmantni vrtlari zbog kojih naše duše cvetaju.

Četvrti zadatak je specijalna vođena meditacija koju sam juče kreirala za Vas, Anđeli izobilja : https://www.youtube.com/watch?v=LThsf7JOr0U&feature=youtu.be

Želim sa Vama da podelim iskustvo koje sam juče dobila od moje drage prijateljice, koja mi je napisala ovako : Radila sam meditaciju obilja i dobila sam novac, dobra ti je ova meditacija.

Srce mi je bilo puno kad sam ovo pročitala, rekla sam Vam da se čuda dešavaju.

Da se podsetimo koja je nedeljna Anđeoska poruka od Aki Sunce za period od 9.5 do 16.5, možete pročitati na ovom linku : http://akisunce.blogspot.com/2016/05/aneoska-poruka-od-aki-sunce-za-period.html

Lep dan Vam želim, a sutra još lepši dan, ispunjen mirom, ljubavi i zdravlja, do sutrašnjeg druženja budite u miru i ljubavi, uživajte u životu, jer život je magičan.

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli




Нема коментара:

Постави коментар