понедељак, 9. мај 2016.

ANĐELI MI ŠAPUĆU



Dobar dan dragi ljudi, odlučila sam da Vam pišem na ovu temu, jer mi se iz dana u dan javljate sa pitanjima vezano za Anđele.

Anđeli su svetlosna bića koja su tu da nam pomognu da lakše savladamo avanturu zvanu Život, oni nemaju slobodnu volju kao mi. Svako ima svog Anđela čuvara, a svi mi imamo pomoć od Arhanđela i možemo ih pozvati u svakom trenutku da nam pomognu.


Šalju nam stalno znakove, da nam pokažu da su uvek tu za nas, znakovi su putem novčića, za koje kažemo kad ih nađemo da je to sreća, zaista i jeste. Zatim perca, kroz brojeve nam se javljaju, muziku, knjige, ljude itd.

Ko su Anđeli, kako nas čuvaju i da li nas čuvaju, kako da ih osetimo, koje nam to znakove šalju, Anđeosko carstvo, kako primiti ljubav sa neba, kako mi to Anđeli šapuću porukice za Vas, ako Vas ova pitanja zanimaju. Imam za Vas jedno veliko iznenađenje za kraj maja. :)

Seminar Anđeli mi šapuću sam kreirala za Vas, jer znam koliko je potrebno svima nama da osetimo Anđeosku energiju, moći ćete zajedno sa mnom da je pokrenete 29.5.2016 od 18 h. 

Seminar će se održati u Beogradu, tu ćete moći da otkrijete koje su to porukice od Anđela koje Vam oni šalju, a ja ću to da prenesem Vama.

Sve detalje seminara možete da vidite na sledećem linku :                 https://www.facebook.com/events/236606173364065/

Ovo će biti jedan čaroban dan, sa našim milim Anđelima i Arhanđelima.

Za sve informacije mi možete pisati na moj mail : akisunce88@gmail.com, sa radošću Vas očekujem za manje od mesec dana, biće puno iznenađenja.



Verujte u čuda, jer ona se dešavaju, budite najbolja verzija sebe. Sutra se družimo u novom izazovu Zahvalnosti, 14.dan. :) Radujem se novom danu.

Poslušajte o čemu sam pričala u emisiji Radost života : https://www.youtube.com/watch?v=F_Nyd8_JflE

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts
 

Želim Vam lep i čaroban dan.

                                                                                                                                                                                                                                                            S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli






Нема коментара:

Постави коментар