четвртак, 26. мај 2016.

29.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Čarobnjaci ovog bloga, da li privodite kraju ovaj divni izazov, jel ste spremni nakon ovog izazova za još jedno putovanje, volela bih da mi to pošaljete u mailu akisunce88@gmail.com da znam :)

Ovaj put zahvalnosti jeste baš baš čaroban, čini čuda u našim životima, više ništa nije isto kao na početku, pokrenula sam AKCIJU DARIVANJA u mojoj grupi i zaista sam srećna jer ste toliko divni i spremni da darujete, srce mi je puno, ne znam kako bih ovaj osećaj mogla da opišem, osim da Vam kažem da mi verujete.

Zahvalno srce je spremno za Dar, kad daruješ višestruko ti se vraća.

Nastavljamo sa zahvalnostima, danas je dan Arhanđela Rafaela, što mislim i da znate, ali da ponovimo :) danas je dan za isceljenja na svim nivoima, da se okružimo Rafaelovom zelenom svetlošću, da ga zamolimo da nam otkloni blokade u našem zdravstvenom stanju i da se pomolimo da pomoć odnosno da se zahvalimo što nam pomaže u našim finansijskim izazovima.


Nastavimo da pišemo zahvalnosti iz dubine duše, koliko želimo i za šta ili koga želimo, na čemu ili kome smo zahvalni...

Ništa nije uglednije od zahvalnog srca.

Vreme je da se više posvetite sebi, tako da Vam postavljam Anđeosku meditaciju da poslušate danas : https://www.youtube.com/watch?v=bfX_d_uj3go&list=PLwSNDxirJ-QiPLNl6zXKjb0-noqsSY4hp&index=3 

Srećna sam što ste deo mog sveta i putem ovog video snimka želim to i da Vam pokažem :     https://www.youtube.com/watch?v=rm28fadkuoE


Ja se radujem nedelji, jer znam da ni u čijim životima više neće biti isto, kreiraćemo zajedno Anđeosku energiju i osetiti Anđele i šta imaju da Vam šapnu.
Trajaće dva sata, a cena je 1000 din.i spremam Vam sjajna iznenađenja.


Sutra se družimo sa novim izazovom, do tada ja Vam želim lep, ispunjen, nasmejan i divan dan, uživajte u ljubavii miru, pridružite se AKCIJI DARIVANJA u grupi Andjeli i Andjeoske poruke od Aki Sunce, svi ste dobrodošli, Vaše malo nekome znači mnogo .


Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg


S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 


Нема коментара:

Постави коментар