четвртак, 19. мај 2016.

22.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE


Čarobni ljudi kako ste mi, kako provodite ovo divno proleće, kako Vam ide uz Anđele i zahvalnosti ?

Ja sam oduševljena čarobnim manifestacijama, kreiramo seminare po Srbiji i regionu, za sada smo Anđeli i ja i naš seminar Anđeli mi šapuću u Beogradu 29.5, 19.6 u Novom Sadu, 25.6 u Banjaluci, jako se radujem što se javljate sa željom da dođemo u Vaše gradove, biće još puno gradova u koje ćemo doći, a to je Niš, verovatno Požarevac i videćemo od Vas...jer Vi kreirate naš dolazak, javite mi se i dolazimo kod Vas.

Danas je dan zelene svetlosti, Arhanđela Rafaela, njemu predajte Vaše zdravstveno stanje, da Vas isceli na svim nivoima i da pomogne onima koji imaju finansijske izazove.

Zahvalnost je po kvalitetu slična struji: ona mora biti proizvedena i ispražnjena i korišćena kako bi uopšte postojala.

Pišemo sada 45 stvari, događaja, ljudi na čemu ili kome smo zahvalni.

 Iz dubine duše, zahvalna / zahvalan sam na: 1..............................45


Juče sam bila gost u emisiji kod naše drage Nore, možete poslušati na sledećem linku :   https://www.youtube.com/watch?v=-NYdSPcmrN0

DANAS SE DRUŽIMO U MOJOJ EMISIJI na TEMU : BUĐENJE UZ ANĐELE, u 20 h, link za praćanje uživo je https://www.youtube.com/watch?v=zosrazn0owM

Želim Vam lep i ispunjen dan, da bude poseban kao i svaki sledeći, budite najbolje verzije sebe.

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts



                                                                 




Нема коментара:

Постави коментар