недеља, 8. мај 2016.

KAKO ZRAČIŠ, TAKO I PRIVLAČIŠ




Dragi moji čitaoci, prijatelji, drugari, čarobni ljudi, želela sam da podelim sa Vama nešto što mi se desilo na dan slave, nešto što nikada u životu ne mogu i neću zaboraviti.

Verujem da svi znate moj moto Kako zračiš. tako i privlačiš, to je nešto što je apsolutna istina, a drugi moto je sličan ovome, samo drugačije napisan Kad pronađemo sebe, pronaći će nas i drugi. Mi u sebi posedujemo najjači magnet, a to je srce i zbog toga smo zaista moćna bića.

Otkad smo počeli sa izazovom Zahvalnosti, dešavaju nam se čuda, verujem da je tako i kod Vas.

Petak ujutru, ustala sam poprilično rano i krenula u akciju, spremanja slave, sve kako ide po redu. Ulazim sa mojim voljenim bićem u jednu fenomenalnu mesaru, razgovaramo šta ćemo uzeti i odjednom izlazi jedna jako draga osoba, koja pokazuje rukom na mene i kaže : Vi ste Aki Sunce.
Ja sam je pogledala u čudu i ostala zaprepašćena od sreće, ja sam joj odgovorila : Da, ja sam. Moje voljeno biće i ja smo bili presrećni, jer definitivno kad nešto radiš sa ljubavlju, zaista ljudi prepoznaju.

Malo smo popričale, draga dama prati moj rad, inače u onome što radi je izuzetno uspešna i poznata, što znači da je zaključak da svi uspešni ljudi rade na sebi, to nemojte nikad zaboraviti.

Izlazimo iz radnje, sedamo u auto i lagano krećemo, draga divna dama izlazi iz radnje, zaustavlja me i odlazi do cvećare koja je bila u blizini i kaže mi da sačekam. Dolazi sa predivnim cvećem, suncokreti su u pitanju, verujem da znate zašto baš suncokreti :). Ostala sam zaista bez teksta, zagrlile smo se i rekla mi je hvala ti što mi ulepšaš dan tvojim objavama. Presrećna sam što postoje ovako divni ljudi i ja verujem u to, kako radiš tako se i vraća, to je istina.

VELIKU I DUBOKU ZAHVALNOST ŽELIM DA IZRAZIM DRAGOJ GOSPOĐI ZORKI, KOJA MI JE ULEPŠALA JOŠ DODATNO DAN SLAVE, BESKRAJNO HVALA NA OVOM ČAROBNOM TRENUTKU. 


Želim Vam od srca da spoznate mir u duši i ljubav u srcu, nema ničeg lepšeg u životu, kad Vam srce zaigra od miline. Ovakvi trenuci se pamte, oni krase život, ono što ostaje urezano u srce. Zato svaki dan učinite nešto što će Vam se urezati u srce i što će Vam život značiti. Bog nas svaki dan blagoslovi, zato upotrebljavajmo blaga slova, blage reči, blage rečenice i stvorimo našu unutrašnju mudrost.

Ovim tekstom sam želela da Vam pokažem da sve što radimo je potrebno da radimo iz srca, iskreno, jer jedino tada će to ljudi osetiti i naravno da spoznate da je život lep i da postoje čarobni ljudi, koji se pojave kad se najmanje nadate. 

Uživajte u današnjem danu, učinite nešto lepo za sebe i nekog Vam bitnog.




 i Anđeli 




Нема коментара:

Постави коментар