субота, 28. мај 2016.

30.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE


Čarobnjaci, ovo je 30.dan izazova zahvalnostii, čestitam Vam od srca na pređenom izazovu. Verujem i znam da više ništa nije isto u Vašem životu. Srećna sam jer ste prošli svih mesec dana, ponosna sam na Vas. Od ponedeljka pripremam nove izazove, ako Vi to želite, pošto ste mi se već javljali i pisali da jedva čekate, tako da od ponedeljka idemo u nove radne pobede. Pišem u ponedeljak oko 9 h ujutru sa novim izazovom i zadatkom.

Danas završavamo ovaj izazov sa Arhanđelom Zadkielom, Arhanđelom oproštaja, slobode i milosti, njemu možemo da zatražimo oproštaj za sve ono što mislimo da smo nekad pogrešno uradili, ustvari uradili smo najbolje što smo umeli u datom momentu.


Danas recite jedno veliko hvala za sve ono što Vam se u ovom trenutku i u ovom danu dešava. Blagosloveni smo životom i svakim novim danom.

ZAHVALNOST ČUVA STARA PRIJATELJSTVA, A STVARA NOVA.


Meditacija za današnji dan je na sledećem linku : https://www.youtube.com/watch?, v=YpfQRQpoWm4

Emisiju koja će nekome značiti od Vas Energija i Anđeli možete pogledati na ovom linku :   https://www.youtube.com/watch?v=a_pTLZhhN1A


Ja spremam darove za sutra i naše zajedničko Anđeosko druženje, verujem u Anđele i Boga, vidimo se sutra u 18 h u Beogradu.



Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg


S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 

Нема коментара:

Постави коментар