среда, 4. мај 2016.

DEVETI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Čuda se dešavaju, zar ne dragi moji ? Otkad smo počeli sa izazovom Zahvalnosti, sjajne stvari se događaju kako sam mogla da primetim kod Vas, ali i kod sebe.

Danas je deveti dan izazova, nastavljamo punim tempom, samo što se lista zahvalnosti sad sa 30 povećava na 35 stvari, događaja, ljudi na kojima ili na čemu smo zahvalni.

Za mene je svaki sat milost I osećam zahvalnost u srcu svaki put kada susretnem nekoga i pogledam njihov osmeh.

Prvi zadatak je da napišete listu zahvalnosti od 35 stvari, događaja, stvari ili ljudi.


Drugi zadatak je da zamolimo Arhanđela Gabriela, glasnika Božijeg da nam pomogne da stvorimo što bolju komunikaciju sa sobom kroz pisanje zahvalnosti, da stvorite umetnost govora i življenja. Možemo da se okružimo Gabrielovom belom svetlošću i naravno svim damama koje žele da dobiju bebice, da se pomole Arhanđelu Gabrielu da Vam Dar sprovede u Vašu fizičku realnost.


Treći zadatak je da pročitate ovu priču, jer pokazuje koliko je LJUBAV VELIČANSTVENA.

POUCNA PRICA емотикон heart
Jednom davno,postojalo je neko ostrvo gde su živela sva osećanja: Sreća, Tuga, Znanje i još mnoga, uključujući i Ljubav.Jednog dana je objavljeno da će ostrvo na kome žive osećanja biti potopljeno, tako da su oni ukrcali na čamce i otišli. Ljubav je bila jedina koja je ostala. Želela je da istraje sve do poslednjeg trenutka.Kada je ostrvo bilo skoro potopljeno Ljubav odluči da potrazi pomoć.Bogatstvo je prolazilo pored ljubavi u velikom čamcu. Ljubav je rekla: "Bogatstvo možeš li me povesti sa sobom?".Bogatstvo je odgovorilo: "Ne, ne mogu. Ima mnogo zlata i srebra na mom čamcu. Za tebe ovde nema mesta."Ljubav je odlučila da upita Sujetu koja je takođe prolazila u prekrasnom čamcu."Sujeto,molim te pomozi mi." a Sujeta je odgovorila: "Ne mogu da ti pomognem ljubavi, sva si mokra i uprljaćeš moj prelepi čamac."I Tuga je bila u blizini kada je Ljubav zatražila pomoć: "Tugo, povezi me sa sobom", "O, Ljubavi, ja sam sada tako tužna da mi je potrebno da budem sama."I Sreća je prošla pored Ljubavi, ali je bila toliko srećna da nije ni čula kada je Ljubav dozivala pomoć.Odjednom začuo se glas: "Dođi, Ljubavi, ja ću te povesti sa sobom". To je bila neka starica.Ljubav se osećala tako blagosloveno kada se ukrcala u čamac da je zaboravila da pita staricu za njeno ime.Kada su stigli na kopno starica ode svojim putem. Kako se ljubav osetila da duguje zahvalnost toj starici upitala je Znanje, takodje staricu: "Ko je to bio sto mi je pomogao?""To je bilo vreme" odgovori Znanje."Vreme?", ponovi ljubav. "Ali zašto mi je vreme pomoglo?"Na licu znanja pojavi se dubok,mudri osmeh odgovori: "Zato što je samo Vreme sposobno da razume koliko je Ljubav veličanstvena...


Četvrti zadatak je vođena meditacija https://www.youtube.com/watch?v=dIvbcOik7eY i volela bih da mi pošaljete predloge za nove meditacije na mail akisunce88@gmail.com , da bih znala šta je to što na šta biste voleli da skrenem pažnju, pored predloga za meditaciju, možete slobodno i za neku novu temu video snimka.

NAJAVLJUJEM VAM SEMINAR ANĐELI MI ŠAPUĆU, 29.5.2016 od 18 h u Beogradu, sve detalje možete videti na sledećem linku https://www.facebook.com/events/236606173364065/, Dobro mi došli, sa radošću Vas očekujem .

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni, jer život je lep kad se živeti zna, zato uzmi sve što ti život da.

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 









Нема коментара:

Постави коментар