недеља, 8. мај 2016.

12.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE


Dragi moji ljudi, kako ste, kako ste proveli vikend ? Juče nisam ništa objavljivala, jer nisam bila u mogućnosti. Danas je 12.dan izazova zahvalnosti, pošto juče nismo imali objavu, sve ćemo nadoknaditi na kraju.
Meni je vikend prošao sjajno, slavili smo slavu moje voljeno biće i ja, juče smo bili na svadbi, tako da je bio veseo vikend.

Suština sve lepe umetnosti, sve velike umetnosti, je zahvalnost. Zahvalnost je umetnost.

Prvi zadatak za danas je da napišete 35 stvari, događaja, ljudi na kojima ili čemu ste zahvalni.

Sa lakoćom sam zahvalna / zahvalan na : 1................35


Drugi zadatak je da danas pozovete Arhanđela Mihaela da Vas okruži plavo-ljubičastom svetlošću i da svojim mačem preseče sve otrovne veze između Vas i drugih osoba, za Vaše dobro i osoba kojih se to tiče. Zamolite ga da Vam pomogne u zahvalnostima da spoznate Vašu svrhu življenja na planeti Zemlji.


Treći zadatak je da odvojite 15-ak minuta danas za sebe i odslušate vođenu meditaciju, koja je na sledećem linku : https://www.youtube.com/watch?v=kPpovfs5Ku4


Iznenađenje koje sam Vam spremila se nalazi na ovom linku https://www.facebook.com/events/236606173364065/, to je seminar Anđeli mi šapuću, 29.5.2016 u Beogradu. Sa radošću Vas očekujem :***

Svako ko želi može i sada da se pridruži da učestvuje u izazovu, dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni.

                                                                            S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 







Нема коментара:

Постави коментар