среда, 11. мај 2016.

15.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Zahvalnost nije samo najveĆa vrlina nego i roditelj svih ostalih.

Dobro mi došli i danas 15.-og dana izazova zahvalnosti, verujem da ste zahvalni i srećni, zbog svakog novog dana.

Danas ćemo se posvetiti Arhanđelu Gabrielu jer je danas njegov dan, on je Glasnik Božiji, pomaže nam u komunikaciji bilo koje vrste, ja bih prvo navela komunikaciju sa samim sobom, to je za početak najvažnije. Štiti nas umetnike i govornike, pomaže nam u donošenju životnih odluku, tako da u ovom današnjem danu ga možemo zamoliti da nam pomogne prilikom pisanja zahvalnosti.
Okružujemo se njegovom belom svetlošću i sve dame koje žele da ostanu trudne ili već jesu, da se pomole za taj blagoslov.


Nastavljamo da pišemo po 35 zahvalnosti na stvarima, ljudima, događajima koji nas čine sretnima...
Kad sklopim oči, osetim mir i zahvalnost za : 1.................................35


Želim da poslušate emisiju o Anđelima i Afirmacijama, mislim da će mnogima pomoći, uživajte https://www.youtube.com/watch?v=WqKvjBq6AiE

Lep dan Vam želim, a sutra još lepši dan, ispunjen mirom, ljubavi i zdravlja, do sutrašnjeg druženja budite u miru i ljubavi, uživajte u životu, jer život je magičan.

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Seminar Anđeli mi šapuću je kreiran samo zbog Vas, jer ste to Vi želeli, a Vaši snovi su moja inspiracija.


Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts
 
S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

 




Нема коментара:

Постави коментар