четвртак, 5. мај 2016.

DESETI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE



Dragi moji kako Vam je počeo novi mesec, mesec intenzivnog buđenja ? Danas je deseti dan našeg sjajnog druženja uz Zahvalnost i Anđele.

Govoriti Hvala je više od dobrih manira. To je dobra duhovnost.

Kakve promene su se desile za ovih deset dana, ako jesu sjajno, ako nisu tek će, verujte u čuda i ona se dešavaju ?!

Prvi zadatak je da napišete na čemu ste zahvalni, 35 stvari, događaja, ljudi....1.................35
OD SRCA SAM ZAHVALNA/ ZAHVALAN NA :


Drugi zadatak je da pozovete arhanđela Rafaela, pošto je danas njegov dan, četvrtak, da Vas okruži njegovom zelenom svetlošću dok ovo pišete i da Vas oslobodi svih fizičkih, mentalnih i emocionalnih blokada, koje su se skupile tokom prošlosti. Da se otklone i nestanu u svim vremenskim pravcima, odmah i sada, za Vaše najveće dobro i svih na koje se ovo odnosi.


Treći zadatak je da napišete 10 afirmacija, vezane za ljubav, mir, zdravlje, na primer : Ja sam mirna, spokojna i to je tako. Ja sam ljubav, ljubav je u meni i svuda oko mene i to je tako. Ja sam zdrava i svaka ćelija mog tela funkcioniše najbolje za mene i to je tako.

Iznenađenje koje sam Vam spremila se nalazi na ovom linku https://www.facebook.com/events/236606173364065/, to je seminar Anđeli mi šapuću, 29.5.2016 u Beogradu. Sa radošću Vas očekujem :***


Četvrti zadatak je da kad nađete slobodno vreme, poslušate video o Anđelima i zahvalnosti, na sledećem linku je emisija https://www.youtube.com/watch?v=EySlqp9x_wQ, uživajte i pošaljite mi utiske. :)


Svako ko želi da učestvuje u izazovu je dobrodošao i može da mi se javi putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele, slobodno mi pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svako je dobrodošao da učestvuje u izazovu, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                               https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni. 

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 











Нема коментара:

Постави коментар