уторак, 3. мај 2016.

OSMI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE




Dragi ljudi, ulazimo u drugu nedelju izazova i jako sam srećna, jer mi se javljate sa divnim komentarima, samo napred i nemojte odustajati.

Zahvalnost čini našu prošlost smislenom - donosi mir za danas i stvara viziju za sutra.

Prvi zadatak započinje danas ovako : Kroz zahvalnost cenim i volim sebe mrvicu više! :) I zato sam danas zahvalna / zahvalan NA : 1...........................30 ( stvari, događaja, ljudi )

 Ako ti ponestane inspiracije, samo se osvrni oko sebe! Sigurna sam da postoji bezbroj toga na čemu možeš biti zahvalna / zahvalna !


Drugi zadatak se odnosi na naše divne Arhanđele, pošto je danas utorak, za njega je zadužen Arhanđeo Šamuel i on želi da danas zagrlite i iskažete ljubav svima onima koje volite, gest, mala pažnja, lepa reč, zagrljaj, poljubac, šta god Vam padne na pamet. Širite bezuslovnu ljubav oko sebe jer to i Arhanđeo Šamuel radi, okružuje Vas njegovom roze svetlošću.


Treći zadatak je da upalite sveću i pomolite se Šamuelu, da Vam pomogne da otvorite srce i primite darove koje Vam Bog i Anđeli šalju....koliko je važno da znamo da pružimo, moramo da znamo i da primimo ljubav.


Četvrti zadatak je da poslušate video Kako zavoleti sebe : https://www.youtube.com/watch?v=0fTlOeGMp3c

Možete nam se pridružiti i danas, prethodne dane ćete nadoknaditi na kraju izazova.
Dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni.

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 




Нема коментара:

Постави коментар