среда, 25. мај 2016.

28.DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE


Dragi moji danas je dan darivanja što se mene tiče, to sam Vam i napisala u prethodnom postu, u moj grupi https://www.facebook.com/groups/andjeoskeporuke/ možete pogledati šta Vam ljudi daruju, a bilo bi lepo i da se Vi priključite u darivanju i nekoga obradujete.

Danas je dan Arhanđela Gabriela, Božijeg Glasnika, koji  će nam danas pomoći da počnemo bolje da komuniciramo sami sa sobom ali i sa drugima, da spoznamo donošenje odluka.

Zahvlanost je najlepši oblik zahvalnosti.

Najlepše se osećam kad sam zahvalna ili zahvalan na ......pišite ono što Vaša duša želi jer ona na taj način zahvaljuje, pišite koliko god želite zahvalnosti.



Ostalo je još četiri dana do seminara Anđeli mi šapuću, on je kreiran zato što ste to Vi tražili, 29.5 u Beogradu od 18 h, sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo i pripremamo puno iznenađenja .


Prijave možete slati putem maila akisunce88@gmail.com ili telefona 0653189889. Vidimo se da zajedno kreiramo Anđeosku energiju.

I naravno nastavljamo AKCIJU DARIVANJA u grupi, Vaše malo nekome može biti puno, izmamite nekome osmeh na lice, pridružite se grupi Andjeli i Andjeoske poruke od Aki Sunce i tu možete kačiti Vaše darove, ali i učestvovati u darivanju.

Sutra nastavljamo sa izazovom, ostalo nam je još dva dana i onda nastavljamo nešto novo, ali to je iznenađenje.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

Želim Vam lep i čaroban dan, ispunjen ljubavlju i osmehom, šaljem Vam ljubav i zagrljaj, do sutrašnjeg izazova.


S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli

 



Нема коментара:

Постави коментар