уторак, 7. јун 2016.

8.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE



Dragi moji ljudi vidim da Vas izazov pokreće jer mi se iz dana u dan javlajte sa sjajnim iskustvima, mnogo se radujem zbog svih Vas.

Danas je dan za ČAROBNI NAČIN ZA OSLOBAĐANJE OD NEGATIVNOSTI

                                  »Zahvalan čovek je zahvalan bez obzira na okolnosti."


»Ustanimo i budimo zahvalni, jer ako danas i nismo mnogo toga naučili, naučili smo barem nešto, a ako nismo naučili ništa, barem se nismo razboleli, a ako smo se razboleli, barem nismo umrli — stoga budimo zahvalni.«

Magična vežba broj 7

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte popis i na kraju svakog blagoslova recite hvala ti, hvala ti, hvala ti i svaki put osetite što dublju zahvalnost.
2. Odaberite jedan problem ili negativnu situaciju iz svog života koje biste najviše želeli razrešiti.
3. Zapišite deset stvari na kojima ste zahvalni u toj negativnoj situaciji.
4. Na kraju popisa napišite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti na savršenom rešenju.
5. Samo tokom današnjeg dana pokušajte govoriti samo pozitivne stvari. Obratite pažnju da li razmišljate ili govorite nešto negativno, uhvatite se za za svoj čarobni pojas za spašavanje. Odmah se zaustavite i recite: Ali moram reći da sam uistinu zahvalna na _____.
6. Neposredno pre odlaska na spavanje uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči hvala ti, hvala ti, za ono najbolje što vam se tokom dana dogodilo.


Danas je dan Arhanđela Šamuela, molitva iz mog kreativnog sveta za Vas :

                                                       MOLITVA ZA LJUBAV

Dragi moj Bože, arhanđele Šamuele i moj Anđele čuvaru, spremna / spreman sam da osetim ljubav u svom srcu, jer ono što dajem višestruko mi se vraća. Voljna / voljan sam da spoznam snagu ljubav,  ona je uistinu osnov svega, ona me okreće i dozvoljava da moje srce igra od radosti. Ja sam magnet z aljubav i ljubav je u meni i svuda oko mene. Zahvalna / zahvalan sam na tome što mogu da osetim snagu ljubavi i njenu moć. HVALA VAM. AMIN




Družimo se na seminaru u Zrenjaninu 11.6 i u Novom Sadu 19.6, prijave traju, možete se prijaviti putem maila akisunce88@gmail.com . Sa radošću Vas Anđeli i ja očekujemo, da Vam Anđeli šapnu sve što Vam je potrebno.
Najava seminara za Zrenjanin i šta Vas očekuje je na ovom linku :  https://www.youtube.com/watch?v=ZYTaBfmvqjc
Danas imamo emisiju Druženje sa Aki Sunce i Anđelima, možete pratiti večeras od 20 h uživo ( da biste pratili ubuduće emisije, prijavite se na moj you tube kanal, imate link na kraju posta ) na sledećem linku : : https://www.youtube.com/watch?v=MQP6kf-43bY

Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova .

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli


Нема коментара:

Постави коментар