среда, 1. јун 2016.

2.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Čarobnjaci moji, vidim da Vam se dopada izazov Čarolija života, ovo je drugi dan izazova. Kroz ovaj izazov ćemo osvestiti koliko je život divan i da nam Bog daruje blagoslove.
Kad god počeli, potrebno je da radite od prvog dana, da se isprate sve vežbe. Uživajte.

ČAROBNI KAMEN 

„Razmišljajte o svojim sadašnjim blagoslovima koje svako ima mnogo, a ne o nevoljama iz prošlosti od kojih je svako doživeo poneku.“ CHARLES DICKENS

MAGIČNA VEŽBA BROJ 2

1. Ponovite prva tri koraka magične vežbe broj 1 – osvestite svoje blagoslove:
sastavite popis od deset blagoslova. Zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte
svoj popis i na kraju svakog blagoslova recite hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući
zahvalnost zbog tog blagoslova.
2. Pronađite čarobni kamen i stavite ga pokraj kreveta.
3. Pre nego što večeras odete na spavanje, uzmite svoj čarobni kamen u ruku i
razmišljajte o onome najboljem što vam se danas dogodilo.
4. Izgovorite čarobne reči hvala ti za ono najbolje što ste danas doživeli.
5. Sledećih 26 noći ponavljate ovu vežbu.
6. Pročitajte magijsku vežbu za sutrašnji dan.



Danas je dan Arhanđela Gabriela, sastavila sam molitvu koju možete uputiti njemu.

MOLITVA ARHANĐELU GABRIELU :

Dragi moj Gabriele, ti si glasnik Božiji, dolaziš na planetu Zemlju, da nam preneseš poruke Božije, ali takođe i Bogu da preneseš naše iskrene poruke srca, iako nas Bog i ovako čuje.
Voljna / voljan sam da svesnije komuniciram sama/ sam sa sobom i sa drugim ljudima, da ih bolje slušam ali i čujem. Spremna / spreman sam da mudrije donosim odluke. Da kreiram i stvorim svoj život da bude umetnost. 

Za sve dame koje bi želele da dobiju dar sa neba - bebu mogu da se pomole za začeće.

Jako se radujem ovom novom izazovu, srećna sam što ćemo zajedno kreirati BOLJI ŽIVOT.

Nova meditacija od mene za Vas : https://www.youtube.com/watch?v=SHefL612IMU

Snimak jučerašnje emisije Druženje sa Aki Sunce i Anđelima je na sledećem linku :  https://www.youtube.com/watch?v=nRR9Ot5PNPM

Nova emisija je sutra 2.6 u 20 h na mom you tube kanalu, jedino što je potrebno da se prijavite na moj kanal, opcija subscrbe, i iz udobnosti Vašeg doma možete pratiti Anđele i Aki Sunce :  https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg



Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                                                 S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 


Нема коментара:

Постави коментар