четвртак, 2. јун 2016.

3.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE



Dragi moji danas je novi dan, dan za čarobne odnose, novi dan uz Anđele, vidim da ste se u velikom broju pridružili ovom izazovu i jako mi je drago zbog toga.

ČAROBNI ODNOSI 

Zamislite da ste jedina osoba na Zemlji – u takvom slučaju ništa ne biste želeli raditi. Koja bi bila svrha slikanja kad sliku niko ne bi mogao videti? Koja bi bila svrha smišljanja izuma, ako ga niko ne bi mogao koristiti? Ne biste imali nikakvog razloga ići od jednog mesta na drugo, jer god biste otišli, bilo bi isto – tamo nikoga ne bi bilo. U vašem životu ne bi bilo nikakvog zadovoljstva ni radosti.
Upravo kontakti i iskustva s drugim ljudima pružaju radost, smisao i svrhu vašem životu. Zbog toga odnosi utiču na vaš život više od bilo čega drugog. Da biste dobili život o kojem sanjate, presudno je da shvatite kako odnosi utiču na vaš život i kako su oni najmoćniji kanali kojima zahvalnost može početi magijski mijenjati vaš život.

„Može se reći da smo živi samo u onim trenucima kad nam je srce svesno blaga koja posedujemo.“

MAGIČNA VEŽBA BROJ 3

1. Ponovite prva tri koraka magične vježbe broj 1 – osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Zapišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova izgovorite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti i osetite u sebi što dublju zahvalnost.
2. Odaberite tri svoja najbliskija odnosa i pronađite fotografiju svake osobe.
3. S fotografijom ispred sebe na papiru ili kompu zapišite pet stvari na kojima ste najzahvalniji kod svake osobe.
4. Svaku rečenicu počnite čarobnim rečima hvala ti, navedite ime svake osobe i ono na čemu ste posebno zahvalni.
5. Fotografije danas nosite sa sobom ili ih stavite negde gde ćete ih moći često posmatrati. Pogledajte ih barem triput, obratite se osobi promatrajući njenu fotografiju i zahvalite joj izgovarajući čarobne reči hvala ti spomenuvši njeno ime. Hvala ti, ime osobe.
6. Pre spavanja uzmite čarobni kamen u ruku i izgovorite čarobne reči hvala ti, za ono najbolje što vam se dogodilo tokom dana.



Danas je dan arhanđela Rafaela i dan za novu molitvu :


MOLITVA ARHANĐELU RAFAELU 


Dragi moj Rafaele, iscelitelju planete Zemlje, zahvalna / zahvalan sam ti što si tu uz mene, spremna / spreman sam da me isceljuješ na svim nivoima, koji me koče u životu. Voljna / voljan sam da iscelimo zajedno moj uzrok, da poboljšamo moje zdravstveno stanje, da energetski budemo u harmoniji. Pomozi mi da iscelim odnose sa nekim ljudima, da stvorim odnose pune ljubavi i mira.
Zahvalna / zahvalan sam na darovima koje mi šalješ, što isceljuješ moju finansijsku situaciju, stvaraš mi osećaj da sam duhovno bogata / bogat, da ne postoji ograničenje kad su u pitanju moje finansije. HVALA TI. AMIN.



Jako se radujem ovom novom izazovu, srećna sam što ćemo zajedno kreirati BOLJI ŽIVOT.

 Meditacija od mene za Vas :   

Poslušajte emisiju Radost života, u kojoj sam bila gost na temu Povezivanje sa Anđelima : https://www.youtube.com/watch?v=F_Nyd8_JflE

Nova emisija je danas 2.6 u 20 h na mom you tube kanalu, jedino što je potrebno da se prijavite na moj kanal, opcija subscrbe, i iz udobnosti Vašeg doma možete pratiti Anđele i Aki Sunce :                                https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg


Ako želite da se prijavite za izazov, pišite na moj mail akisunce88@gmail.com, jako se radujem novom druženju, jer znam da zajedno kreiramo Bolji život.

Želim Vam lep i nasmejan dan, ispunjen ljubavlju, do sutrašnjeg izazova.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 

Нема коментара:

Постави коментар