среда, 3. јун 2015.

DNEVNA DOZA SUNCA - KO NAS INSPIRIŠE ?







Dnevna doza Sunca od mene za Vas : 

Dragi moji jel ste se pitali nekad koji su to ljudi koji su Vam ulepšali dosadašnje momente, ko Vas je to inspirisao, pokrenuo, dao Vam vetar u leđa ? Razmislite i zapišite, zasto ste im zahvalni, oni su pravo bogatstvo. Svi mi imamo nekog ko nas je pokrenuo, kad smo " pali ", svaki naš pad je novo buđenje, novi nivo našeg života, treba da težimo da smo svakog dana novi Mi, nove verzije sebe, bolje nego juče. 

Jedino sami sa sobom treba da se upoređujemo, kakvi smo bili juče, kakvi smo danas i kakvi želimo da budemo sutra, ali naravno da fokusiramo našu pažnju na sadašnjem momentu, da tu usmeravamo našu energiju, SADA I OVDE.

Zahvalite se ljudima koji su bili Vaš svetionik, za koje ste mislili da su slučajno ušli u Vaše živote, jer slučajnost je svetlost koja nam pokazuje put. 

Zahvalite se sebi, što ste to što jeste, zagrlite sebe i recite sebi da se volite, jer da bismo krenuli, treba da počnemo od sebe, da bismo se nekome zahvalili treba da se prvo zahvalimo sebi. Treba da sebi aplaudiramo i kažemo Bravo, još jedan dan tu za mene, uživajte u svakom novom danu.





Ja se zahvaljujem svima Vama, što činite moj svet, što ga bojite najlepšim bojama, sjajni ste i posebni. Hvala Vam što mi dajete mogućnost da izrazim sebe, drago mi je što ste čitaoci mojih tekstova, jer dokle god imam Vas koji ste tu da mi date predlog, savet, ja znam da ovo treba da radim.

Želim Vam da u današnjem danu radite sve sa lakoćom, ljubavlju i radošću, zašto u današnjem danu samo, zato što živimo u sadašnjem momentu.


Sa radošću Vas pozivam na moje i Vaše ponovno druženje, koje je 13.6 od 18 h u Mesnoj zajednici Gazela - Bulevar Milutina Milankovića 34 od 18 h ( predavanje je besplatno ), tema će biti Zahvalnost kao najjača i najdelotvornija molitva.
Dobro mi došli. :) 


Malo muzike za opuštanje, Probudite se i počnite da radite ono što volite :

Možete me naći :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.



PS. Otvorite Vaše Anđeoske dnevnike i pišite svaki momenat koji Vas pokreće, sve ono što volite, zahvalite se ljudima koji su Vam vetar u leđa.

 Ponesite uvek osmeh, dobru volju, mir u duši i ljubav u srcu.

                                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce



Нема коментара:

Постави коментар