среда, 24. јун 2015.

PISMO UNIVERZUMU - BOŽE HVALA TI :)



HVALA TI NA SVEMU :-)

Dnevna doza Sunca by Aki Sunce : 
Univerzume - Bože hvala ti za svako dobro koje nam pružaš i oprosti nam što nekad nismo sposobni da sagledamo sve mogućnosti koje nam pružaš, ali znaj da smo voljni i spremni da prihvatimo svako dobro koje nam šalješ - blagostanje, zdravlje, ljubav, radost i sve ono što smatraš da nam je potrebno u ovom sadašnjem momentu. Širimo ruke ka izobilju, širimo ruke ka tebi, slavimo te, jer ti nam omogućavaš da budemo ono što jesmo.

Hvala ti za svu ljubav koju nam pružaš i sve beskonačne mogućnosti, hvala ti sto veruješ u nas, slavimo te jer si tako veliki.

HVALA TI UNIVERZUME - BOŽE , HVALA TI, HVALA TI, STO SE POVEZUJEŠ SA NAMA PREKO ENERGIJE, NAŠE DUŠE I NAŠEG SRCA.

Hvala ti i u ime svih onih koji još nisu spoznali Zahvalnost i svoju svrhu osvestili, ne zameri im, jer oni rade najbolje što znaju, šalji im ljubav ...PROBUDIĆE SE I ONI. I oni te vole na neki njihov način.

Beskonačna inteligencija nas vodi na našim putevima, širimo svetlost, ne zato što postoji mrak, već zato što želimo da jače i moćnije sija svetlost koju nam šalješ.

Ovo je inspiracija nakon meditacije koja me je probudila, ali u onom duhovnom smislu.

Dragi moji čitaoci, zastanite danas malo, uperite prstom na sebe i zapitajte se u kom pravcu ste usmerili prst i na šta, ka Vašoj glavi ili srcu, većina Vas će to uraditi ka srcu, jer srce je najjači magnet privlačenja.

Stanite ispred ogledala i pitajte sebe ko ste i gde ste krenuli, zapitajte se šta ste hteli nekome reći, a nikada niste, možete napisati pismo, gde jasno izražavate Vaše emocije, uputite pismo Univerzumu - Bogu i očekujte ČUDA, jer ona se zaista dešavaju.

DRAGI MOJI HVALA VAM ŠTO POSTOJITE I ŠTO STE DEO MOG SVETA, MI SMO KOKREACIJE JEDNI DRUGIH.




Mi smo kao dijamanti na nebu koji sijaju, baš tako smo lepi, to nikad ne zaboravite, uvek nosite Vaš dijamant sa sobom, a to je Vaše srce, budite lepi, radosni, ispunjeni, blagosloveni...za sve ima mesta ispod neba, zato je Univerzum toliko veliki, beskonačan, jer nam nudi beskonačno mogućnosti.




Pošto svi znamo koliko je srce važno i šta sve radi za nas, odlučila sam da radim sa Vama tretmane Otvaranja srčane čakre uz pomoć Anđela - blokirana srčana čakra nas onemogućava da funkcionišemo i stvara nam niz zdravstvenih stanja usled blokade, uz to biste dobili Anđeosku poruku koja bi bila posebno za Vas. 
Za sve informacije mi se možete javiti na linkove koji su postavljeni ispod.






Malo energičnije muzike za ovaj pomalo kišoviti dan, iako voda spira sve ono što je nepotrebno i Hvala joj na tome :

Evo emisije u kojoj sam bila gost, a pričala sam na temu Anđeoskih poruka : 

Možete me naći na ovim linkovima :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.

                                      



                                                                              S ljubavlju, Aki Sunce

2 коментара: