среда, 10. јун 2015.

Problemi i Darovi




Dragi moji još jedna tema, još jedan novi tekst, odlučila sam se da Vam pišem na ovu temu jer sam pročitala jedan jako zanimljiv članak o Problemima, želela sam da ovde iz mog ugla napišem šta za mene predstavljaju problemi i zašto su oni prisutni u našem životu .

Ne postoji problem koji u svojim rukama ne nosi poklon za tebe. Ti tražiš probleme, jer su ti potrebni njihovi pokloni. Richard Bach

Šta su po Vašem mišljenju problemi, šta nam oni donose, muku ili slobodu Nema problema, već izazova, svaki hajde nazvaćemo ga problem je početak buđenja, a buđenje je sloboda.

Kažu ljudi da posle kiše, dođe Sunce i da svaku oluju isprati grom, ja se u potpunosti slažem. Kakav bi život bio ako nije kao EKG, malo si dole, pa si gore i tako stalno. Jer kad si dole, to ne znači da si pao/la, već da si spreman/a da uzletiš, 

Život koji je kao ravna linija je Zona komfora, gde nam je sve poznato, ali itekako ponekad dosadno, jer već sve znamo. Čim izađemo iz zone komfora, voljni smo da pređemo na EKG, gde smo svesni da ćemo oscilirati, svaki problem nam donosi neki novi Dar.

Problemi su tu da nas podsećaju šta je sadašnji trenutak, a svi znamo da je to Poklon, na engleskom to znači Present.

Dragi moji čitaoci, kad smo u sadašnjem momentu znamo zasigurno da tu nema problema, jer se nema vremena za to, ima se vremena samo za SADA i OVDE, možda deluje šašavo, ali deluje.

Znajte da na nemir ne dolazi ništa, a na mir sve - svako dobro. Život je satkan iz mnogo sadašnjih momenata i svaki je po sebi poseban jer je Dar od Boga - Univerzuma.

Ja ću Vam postaviti pitanje Kako doživljavate Vaše manifestacije, mnogi se pitaju zašto je nekome jača manifestacija, zašto nekome jasno Univerzum odgovara, a Vama ne ?
Univerzum - Bog uvek svima odgovara ali na nama je kako to interpretiramo i osetimo, nekome su znakovi pored puta vrlo jasni, nekome nisu, ali to je ustvari do nas, do našeg nivoa svesti i spremnosti da prihvatimo činjenicu da Ako zatražimo, da ćemo dobiti, manifestacija stupa u akciju odmah, samo nama dolazi kada smo spremni za nju.
U podizanju svesti nam pomažu razne tehnike, ljudi, knjige, muzika, meditacija, priroda, otpustimo i dozvolimo životu da teče ka nama, sa ljubavlju, radošću i lakoćom, videćete da to nije teško. Traži i dobićeš je vrlo moćna rečenica, takođe i Budi zahvalan za ono što imaš, jer onda ćeš dobiti ono što želiš.
Uvek idite napred, jer oči su napred da bismo napredovali, život se živi, život se ne preživljava, prošlost je iskustvo - lekcija, sadašnjost je Dar, a budućnost je kreacija naših srca.

Radujte se životu jer svaki novi dan je Vaš, kreirajte sebe u njemu, nemojte da dozvolite da Dan kreira Vas, budite u sadašnjem trenutku, jer tada počinju čuda.


Jako sam srećna kada mi napišete u inbox ili na zid kako Vam se sviđaju moji tekstovi, divno se osećam kad znam da je nekog moj tekst inspirisao da se pokrene, volim da pišem, jer me to ispunjava...Pisanje je ono što ja volim, pišem iz srca, jer jedino tako mogu da Vam kažem kako da kreirate budućnost, takođe i kako da živite u sadašnjosti. Hvala Vam što ste deo mog sveta, hvala na svim komentarima, hvala što čitate moje tekstove.



Sa radošću Vas pozivam na moje i Vaše ponovno druženje, koje je 13.6 od 18 h u Mesnoj zajednici Gazela - Bulevar Milutina Milankovića 34 od 18 h ( predavanje je besplatno ), tema će biti Zahvalnost kao najjača i najdelotvornija molitva.
Dobro mi došli. :) 


Malo muzike za opuštanje, Probudite se i počnite da radite ono što volite :

Možete me naći na ovim linkovima :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.

                                                                           S ljubavlju, Aki Sunce







Нема коментара:

Постави коментар