уторак, 31. децембар 2013.

PRAZNIČNO RASPOLOŽENJE I ŽELJE :) SREĆNA NOVA GODINA



Dragi moji drugari, još par sati nas deli do nove godine, na pragu nam je 2014.godina. Volela bih da Vas kroz ovaj post podstaknem da razmislite o 2013.godini ( šta ste želeli i šta ste uradili, šta Vas je ispunjavalo, šta Vam se lepo desilo, šta biste voleli da promenite itd.), a još više o 2014.godini.

Hvala Vam što čitate moj blog, jer ja sam tu zbog Vas. Ovaj post Vam pišem da Vam se zahvalim jer činite moj svet, moje srce je moj svet. Privlači posebne i divne ljude i dogadjaje, a to ste svi Vi. Srećna sam kad znam da nekome unesem radost u život, u 2014.godini ću se potruditi da toga bude još više.

Poželite želje u ponoć, one će se sigurno ostvariti, ako ih budete sa puno žara i iskrenosti želeli. 
Sledite sada i uvek svoje srce, budite svoji, energični, entuzijastični, volite, radujte se,sijajte...

Ovaj video sam napravila samo za Vas, da Vam poželim Srećnu novu godinu i predstojeće praznike.
Sledeća godina će biti posebna i izuzetna, biće puno novosti od mene, ali o tome ću Vam pisati, step by step.



VOLI VAS VAŠA AKI SUNCE - VAŠA BLOGERKA :)










Нема коментара:

Постави коментар