среда, 9. септембар 2015.

VORTEX SEMINAR - MNOGO NAČINA ZA OSTVARENJE MNOGO ŽELJA






Dragi moji,

Sa velikom radošću i zadovoljstvom Vas obaveštavam da smo moj tim i ja kreirali vrhunski pozitivnan seminar u Beogradu, 13. septembra 2015. godine.



Ukupno 4 predavača, koja već uveliko menjaju ljudske živote na bolje, biće deo ovog seminara i svaki od njih doneće novo pozitivno iskustvo u vaš život, ucrtaće Vam novi pozitivan fokus od koga nećete želeti da se odvajate.

Podsetiće Vas na neke stvari koje ste o sebi zaboravili i uneće vam promene u život koje će iskreirati pozitivne događaje u realnosti koju živite.
Mi znamo da želje služe da se ostvare, ali kako to učiniti? Pričaćemo mnogo o tome. Vortex Seminar ima za nameru ima da unese u vas nešto novo, što će vaše biće sačuvati i koristiti.. oplemeniti Vas iznutra, a samim tim i Vaša spoljašnja iskustva dovesti na novi harmonični, radosni nivo, vredan divljenja.

Mesta su naravno ograničena, podaci su na slikama dole.




Predavači:y


Mario Zlatar : Kreator programa "Ostvarite želje za 28 dana"
Amela Nikolić - Koordinator programa Moje moćno JA
Kalapati Nora - Urednik i voditelj emisije "Tim Sinergija - Jutarnja kafa"
Aleksandra M. Kečić - Aki Sunce - ANDJEOSKE PORUKE OD AKI SUNCE ZA VAS ( moja malenkost )

Specijalan gost:
Dunja Mijatovic - Koordinator programa za mršavljenje "Ja verujem u tebe!"


Dobijate i pozivnice, prilikom prijave za seminar .

Jako se radujem druženju sa Vama, za sve informacije se možete javiti na broj telefona 063 / 8802799.
Očekujemo Vas sa radošću, dođite da kreiramo mnogo načina za Ostvarenje mnogo želja.

Čuda se dešavaju u trenucima. Budite spremni i voljni. Wayne Dyer 

S ljubavlju, Aki Sunce 

Нема коментара:

Постави коментар