понедељак, 29. септембар 2014.

KAD PRONAĐETE SEBE, NAĆI ĆE VAS I DRUGI



Dobro veče dragi moji drugari kako ste mi večeras, kako je protekao vikend ?
Današnja tema je kao i moj moto Kad pronađete sebe, naći će Vas i drugi.

Inspiracija za ovu temu je emisija gde sam bila ponovo gost, u pitanju je Tim Sinergija - Jutarnja kafa, pre nešto više od tri nedelje smo se družili tu - Vi, draga naša Nora i ja ( Aki Sunce ). Iskreno smatram da je taj pronalazak sebe ustvari veliki blagoslov od Univerzuma, svaki dan se budimo i pronalazimo, korak po korak. Kad pronađemo sebe u svom srcu, kad ga otključamo, onda isijava ljubav i svetlost iz nas, tada dolazi do privlačenja svega onog čime zračimo, još jedan od mojih motoa Kako zračiš, tako i privlačiš. Zrači ljubav odnosno pruži je, dobićeš je, jer to je jedan jednostavan zakon Zatraži i dobićeš, sijaj ljubav i privići ćeš dar iz Univerzuma.

Uvek napomenem ,ako tako mogu da kažem, da iskreno srce i bistro oko, nema cenu, kad to osvestite Vi ste blagosloveni, tada ćete početi da osećate darove Vašeg pronalaska sebe, tada ćete se Radovati životu. 


Kad otključamo srce, onda osećamo mir u našoj duši, tada naš život koji je kao EKG, čas smo dole, čas gore, prolazimo u spokoju jer smo svesni da kad smo dole, ustvari nismo pali, već smo se podigli i živimo na krilima ljubavi, jer ljubav je osnov svega.


Pronalaskom sebe počinjemo da uživamo u svakom trenutku, jer to tako treba da bude, sve je uvek dobro, na nama je kako ćemo određene situacije prihvatati. Ja sam skoro pisala na svom fb profilu da Čuda postoje, pogotovo kad otključamo srce i pronađemo sebe, zavisi samo od nas kako ćemo čuda dočekati i shvatati, odnosno šta smatramo Čudom. Kad nešto iskreno želite, znajte da će Vas Univerzum voditi kao ostvarenju.

Život je lep kad se živeti zna, zato uzmi sve što ti život da. Život i Univerzum daju kad naučiš da daješ, ali isto tako i primaš. Uvek dajte više nego što tražite, budite zahvalni za ono što imate, da biste dobili dar onog što nemate. 

Počnite dan osmehom i ljubavlju, zahvalite se za novi dan, jer u njemu ima beskonačno mogućnosti, recite Ja sam srećan/a i radujem se novom danu, jer čuda se dešavaju i ja ih sa radošću iščekujem, hvala na svemu što imam, jer sve što me okružuje je ljubav i radost.

Sa zahvalnošću, pozitivnim mislima, ljubavi, verom i strpljenjem, stvarate mir u duši i srcu, otvarate prozore Vašeg života i onda počinje Radost. to je život, već kad imate taj blagoslov da ga živite, izaberite da ga živite radosno i ispunjeno, tako se Pronalazimo i tada nas ljudi pronalaze.

Link emisije na ovu temu :
https://www.youtube.com/watch?v=zRlIvqjFLTo


Takođe hvala na podršci Nori vezano za moj novi projekat, Družionice radionice Kad pronađemo sebe, naći će nas i drugi, koje počinju od 2.10.2014 u 18 h, prva tema će biti Otključajte svoje srce, moje srce je otključano i privuklo je sve Vas divne ljude, ali uvek je spremno za još otključavanja, ja ću Vam dati ključ na radionici za Vaše srce. 


 Na ovom linku ćete moći da se upoznate sa svrhom naših Družionica radionica, Dobrodošli, prijavite se i počnimo da se radujemo životu zajedno :
https://www.youtube.com/watch?v=Bwgrlkf77Hc

 
Radujte se životu, osmeh na lice, imajte ljubav u srcu, neka Vam srce bude iskreno i bistro oko, do sledećeg druženja veliki poljubac i zagrljaj od Vaše blogerke  
AKI SUNCE
 
 

Нема коментара:

Постави коментар