понедељак, 22. септембар 2014.

VREME JE ZA LJUBAV :)






Dobro veče dragi moji drugari čitaoci. Kako ste mi, kakvo je vreme kod Vas ? 

Danas nova tema, nova inspiracija, znate li šta nas može spasiti u životu ?

Pitaju se stalno ljudi Kakvo je vreme danas, kakvo će biti sutra, žale se na vreme, da im ne prija...a ja znam kakvo je vreme sada i kakvo će vreme uvek biti nezavisno od vremenskih prilika... VREME JE ZA LJUBAV.

DOŠLO DOBA DA SE LJUBAV PROBA - kao što kaže Žikina dinastija.

Šta nas može spasiti, dovesti do mira i blagoslova - Ljubav, sve manje se volimo, nismo zahvalni i ne verujemo, jer strpljenje nam nije poznato... Mir donosi Ljubav i obrnuto, počnite da Volite sebe, jer kad se to dogodi, onda počnete da volite i druge, iskreno i od srca. 

Čuda se dešavaju, onda kad imamo iskrenu molitvu u sebi, kad počnemo da se pronalazimo i kad u miru živimo... Živeti u miru ne znači da Vam se u životu ništa ne dešava, već naprotiv, da u nizu izazova Vi ostanete u miru i ljubavi... Život Vam je EKG to smo utvrdili u prethodnim temama, malo smo gore, malo dole, to je ŽIVOT, naučiti da živiš sa turbulencijama, kad to naučimo...onda smo blagosloveni... Ravna linija nije život, znamo šta se događa kad se to javi na EKG-u...zato ispunite život izazovima jer to su naši kontrasti....koji nam omogućavaju da iznova i iznova rastemo, idemo stepenik po stepenik do našeg cilja.. Kad Mi mislimo da smo pali, mi smo se ustvari podigli i uzleteli, taj pad je nama pomoć da budemo najbolje verzije sebe i hvala tim padovima, jer oni nas blagosiljaju dalje, da mi kroz našu ljubav i veru budemo u miru u našem životu.

Da li se slažete da je Vreme za ljubav ?



Vole ljudi da kažu Ljubav je u vazduhu - Love is in the air, slažem se da jeste, ali tek onda kad Bude ljubav u nama, jer tad je isijavamo i mi smi ljubav...

Verujte u čuda i ljubav. Moj savet za Vas dragi moji prijatelji je da Zavolite sebe jer je vreme, da verujete u sebe, budete strpljivi, imate mir u duši, čisto srce, osmeh na licu i bistro oko... Onda pogledajte u nebo i recite srećna zvezdo vodi me, jer čuda se dešavaju, ali onda kad verujete u njih.

Čuda su moguća ali zavsi kako Vi na njih gledate i šta su za Vas čuda ?!
Neka Vas ljubav iz srca nosi na krilima i očekujte čudesna rešenja... Verujete u Vaše srce i zvezdu koja Vas vodi.

Zračite ljubavlju jer tako ćete privlačiti.

Ljubav je najjače oružje koje postoji, nema te sile i tog oružja koje će moći protiv ljubavi da se bori, sve se tu ruši. OTAC TADEJ
Neka Vam bude sveščica u rukama, ljubav u srcu i osmeh na licu. 

Video za ljubav i osmeh na licu od mene za Vas

Ljubi Vas i želi sve najbolje do sledećeg druženja .



Vaša blogerka Aki Sunce

Нема коментара:

Постави коментар