субота, 30. август 2014.

RADOSNO PERO U MOJIM RUKAMA :)





https://www.youtube.com/watch?v=e6yxKWJumr4&list=UUXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg
 VIDEO ZA DOBRODOŠLICU U SJAJNI TRENUTAK :)


 Dobro veče dragi moji drugari čitaoci. Danas je bio divan dan, kako ste ga proveli ?
Došla sam na ideju da pišem malo o mom Radosnom peru, zašto ustvari pišem na blogu i koji je moj pokretač energije ?

Moje radosno pero me pokreće da pišem, jer smatram da pisana reč iz srca ima veliku moć, reči imaju moć, kad ih osećate u srcu.


Blog sam pokrenula pre deset meseci, iz želje da pišem, da dam svoj glas na neku temu, nisam ni sanjala da će biti ovako divnih reakcija, pregleda i komentara, to jednostavno znači da treba da živimo svoje snove, jer sve što poželim možemo i da uradimo. Da li ćemo to uraditi, to je samo na nama, uvek imamo izbore, put A,put B....koji god da izaberemo mi smo odgovorni za taj izbor...

Moja prva tema je bila Vama za Dobrodošlicu, da se malo upoznamo :), zatim smo prošli kroz po mom mišljenju važne stvari u životu, a to su sadašnji trenutak i ljubav- emocije, onda smo se dotakli čakri naših energetskih centara. Pisala sam na temu Zahvalnosti, jer mislim da nam se mnogi 
" problemi " javljaju baš iz Nezahvalnosti za ono što jesmo, gde smo, ko smo i šta imamo. Zatim bila je tema Dar za koju sam smatrala da je takođe jako važna, jer mi dar automatski poistovećujemo sa poklonom koji možemo da opazimo i dodirnemo, a nije samo to Dar, to sam opisala u toj temi. Bile su teme Život i Inspiracija, dotakla sam se Ida, Ega i Superega jer se Ego vrlo često spominje. Onda sam uporedila Osećaj i Percepciju i vratila se na teme gde je Ljubav osnov svega, da su emocije naš vodič i pokretač.
 Pre par dana napisala tekst na temu Zagrljaja, zagrljaj je razmena energije i lek za sve, jer zagrljajima pokazujemo našu ljubav, ljubav iz srca.

Blog Sjajni trenutak mi je doneo jednim delom i gostovanje u emisiji Tim Sinergija- Jutarnja kafa, gde sam bila prvi gost u 2014.godini i još puno lepih stvari, doneo mi je sve Vas moje drage drugare čitaoce. Hvala Vam puno od srca.

Mogu reći za sebe da sam entuzijastična, radosna i nasmejana osoba, jer sam naučila da koristim reči iz srca, da dam sve od sebe, ne stvaram pretpostavke i ne prihvatam sve lično...što i Vama predlažem.

Moje Radosno pero i moj blog Sjajni trenutak su uvek tu za Vas, za željom da pokrenu u Vama lepe emocije i da počne Sunce da Vam sija, ako već nije do sada, da počne da isijava ljubav izVas.


Zašto treba da slušamo svoje srce Jer tamo, gde je ono, nalazi se i naše blago. Paulo Koeljo

Zahvalnost nam otvara srce i pušta da ljubav ponovo uđe u naš život. Ljubav je osnov svega i samim tim život je ljubav ili život je dar. Život je zahvalnost . Aki Sunce



Srećna sam što možemo ovim putem da se družimo, kroz moje Radosno pero, verujem da je život  jedno lepo mesto i da smo spremni da živimo jedan divan život, budimo kovači svoje sreće. Koliko god Vam bilo teško ponekad setite se ovih mojih rečenica, a one glase : Nikada ne treba zbog jednog ( ili vise ) promašaja u životu, misliti da će svi biti takvi...jer posle kiše uvek dođe Sunce...nekad u životu kiša traje malo duže nego što želimo, ali kiša spere sve ono što nije za nas i ne pripada našem životu...kad Sunce uđe u naš život, onda shvatimo da nam je kiša donela to Sunce u život...i znajte da je najmračnije pred svitanje...zato pogledajte u nebo i iskreno poželite želju, jer želje se ostvaruju... Pazi šta želiš, " možda " se i ostvari.

Do našeg sledećeg druženja i mog Radosnog pera, koje će biti ubrzo, želim Vam da uzmete sveščicu u ruke, osmeh na lice i da ljubav bude u srcu. Širite ljubav, budite otvoreni za davanje i primanje ljubavi. Verujte mi je da je moje Radosno pero radosno jer ima ko da mu se raduje, a to ste Vi, još jednom Vam hvala dragi moji drugari čitaoci.

Uz pesmu https://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM 

Veliki zagrljaj i poljubac od Vaše blogerke Aki Sunce 




 




Нема коментара:

Постави коментар