понедељак, 25. август 2014.

ZAGRLJAJ i JOŠ PONEŠTO :)





Dobro veče dragi moji čitaoci. Evo mene ponovo sa novom i radosnom temom. Imam jedno pitanje za Vas šta Vas čini sretnima ? Da li su te stvari koje Vas čine sretnima besplatne ili koštaju ?

Ja znam par stvari koje su zasigurno besplatne, ali hajde da počnemo od nečega. Za početak će to biti Zagrljajjjjj.

Zagrljaj je razmena energije, o energiji se poslednjih godina jako puno priča i gde god mogu ljudi ubace reč energija. Energija je ono što nas pokreće, srce privlači ljude i događaje, putem energije šalje signale tamo gde treba... energiju osetite kad nekog držite za ruku, ljubite, a pogotovo grlite...

Zagrljaj je kad nekog iz sveg srca prigrlite uz sebe, pričam o iskrenim zagrljajima, ne onim iz  pristojnosti :) naravno koje prepoznate kao takve.

Ljubav se pokazuje i kroz zagrljaje, jer tad nešto prostruju kroz Vas, leptirići ili neke strujice nije ni važno, jedino važno je da osećate nečiju ljubav kroz tu razmenu energije...

Zagrljaj je stvar razmene, kad volimo i kad teško nam je, zagrljaj je lek za sve.





Zagrljaj "govori" više od hiljadu reči, jer on donosi sa sobom nešto što nam je svima potrebno, koliko god pričali da sve možemo sami, a to je "Nisi sam/a, imaš mene ". To se zove podrška, vetar u leđa, neko ko je uvek uz Vas, da Vas uhvati za ruku i kaže Ne brini, mi ćemo to zajedno.

Ponekad je dovoljno "samo" zagrljaj i ćutanje...ćutanje "govori" mnogo toga, a zagrljaj takođe...osluškuj srce jer ono zna...duše se jednostavno prepoznaju kad se sretnu...reči su nekad suvišne...oči su ogledalo duše ... Reči su dobrodošle onda kad se besprekorno koristite, onda kad ste odgovorni za svaku svoju reč i unosite čaroliju u nečiji život.


" Zagrljaj znači: ti me ne ugrožavaš, ne bojim se biti tako blizu tebe, mogu se opustiti, osetiti se kao kod kuće, zaštićen sam i neko me razume. Svaki put kad nekog iskreno zagrlimo, dobijemo jos jedan dan zivota " Paulo Koeljo

Kaže jedna meni jako draga pesma " Otkad se rodimo, čudan život vodimo, uvek negde žurimo i retko se setimo, osećanja tananog srca zaspalog, probudi se srce moje ljubav dolazi...silno vreme izgubismo život prolazi...Ceo vek smo proveli, a malo smo voleli, tuđe brige brinuli, pored sreće minuli, pa se sada čudimo srce budimo...Previše smo lutali, o snovima ćutali, sve nam bilo važnije, život lepši postaje, šapuće mi srce voleće "

Moj predlog je da se što više grlite sa Vama dragim ljudima, da što više volite - da počnete prvo od sebe, da biste još jače voleli druge , da koristite Vaše reči besprekorno, da ne shvatate sve lično, da uvek činite ono što možete i da pokušate da ne pretpostavljate...neka Vas vodi srce i slušajte ritam Vašeg srca.

Nikada ne treba zbog jednog ( ili vise ) promašaja u životu, misliti da će svi biti takvi...jer posle kiše uvek dođe Sunce...nekad u životu kiša traje malo duže nego što želimo, ali kiša spere sve ono što nije za nas i ne pripada našem životu...kad Sunce uđe u naš život, onda shvatimo da nam je kiša donela to Sunce u život...i znajte da je najmračnije pred svitanje...zato pogledajte u nebo i iskreno poželite želju, jer želje se ostvaruju... Pazi šta želiš, " možda " se i ostvari.




Dragi moji drugari čitaoci otvorite vrata svog srca, pustite da uđe radost života, ja Vam šaljem zagrljaje i ne zaboravite sveščica u ruke, osmeh na lice i ljubav u srcu.

Uživajte uz

https://www.youtube.com/watch?v=NJsa6-y4sDs
Vaša blogerka Aki Sunce


Нема коментара:

Постави коментар