недеља, 19. јануар 2014.

DAR - POKLON ILI NEŠTO VIŠE




Dobar dan dragi drugari. Danas je sveta nedelja, dan za odmor i opuštanje. Danas je Bogojavljenje i nadam se da ste u ponoć poželeli želju jer znajte da će se sigurno ostvariti, samo verujte. Drago mi je što ste baš sada ovde i čitate današnji post. Tema je Dar, mogu reći i darivanje.

Razmišljala sam o temi i došla mi je inspiracija. Po mom mišljenju Zahvalnost i Dar su elementi života ili kao što sam pisala u prethodnom postu slike koje stavljamo u ram odnosno život. Predstavljaju osnovu za naše funkcionisanje.

Da li ste se nekad zapitali šta je dar ? Uzmite sveščicu i zapišite prvo na šta pomislite.
Za mene je dar nešto što oplemenjuje dušu i čini nas srećnima. Nekome je dar poklon koji može da se opipa, nekome je dar nešto što će da pamti celog života, neko iskustvo.

Dar je sve ono što prija našem srcu i duši. Darujte jer darivanje je znak da ste ispunjena osoba, da ste na pravom putu. Darujte od srca, bez trunke razmišljanja da to neko treba da Vam vrati. Usluga za uslugu nije oplemenjivanje duše i nas kao ljudi. To je puko trange frange, to nije život. 

Dar je za mene i osmeh, najlepši darovi su oni koji nam ostaju u srcu zauvek npr. Osmeh, poljubac, porodica, prijatelji, snovi, zagrljaj. Za ove darove znam da su sigurno besplatni.

Dar je sve ono što je iskreno i dato sa ljubavlju.

Za mene je dar lepa melodija, slika koja mi privuče pažnju, prijatelji, ovaj blog, knjiga, svi Vi dragi ljudi i još mnogo toga.

Budite neko ko daruje jer tako ćete sigurno znati na pravi način da primite dar od nekog i osetite tu ljubav .

Darujte i rečima jer nekome je dovoljno sasvim malo da ga podignete, budite vetar u leđa drugima, ali i sebi. Naše malo, nekome sigurno znači mnogo. Budite humani darujte drugima ljudima, ali darujte sebi osnovno, a to je LJUBAV. Drugi će kroz Vaš dar osetiti ljubav.

Život je jedan predivan dar.
U jednom od prethodnih postova Sjajni trenutak sam pisala o PRESENT MOMENT :) 
PRESENT MOMENT je POKLON TRENUTAK ili DAR .

Svaki sadašnji momenat treba da nam bude poklon, živimo još jedan sadašnji trenutak, život je sastavljen od mnogo sadašnjih trenutaka. 

Daću Vam jedan primer : Pre neki dan u prodavnici, kupovala sam namirnice, ljupka žena mi vraća kusur u metalu, bilo je deset dinara, pet po pet. Ja sam moj kusur podelila, njoj sam ostavila pet i sebi sam uzela pet dinara. Žena mi se sa osmehom zahvalila i osetila sam da joj je bilo izuzetno drago jer sam rekla ovo je za Vas, za sreću. Nije poenta u sitnišu i kusuru, ali znam sigurno da je toj dragoj dami bilo drago jer sam sa osmehom darivala, pa čak i tih pet dinara.

Navela sam ovo samo kao jednostavan primer, ima ih puno ali mnogo znače.

Ostanite mi nasmejani, radosni i ispunjeni, jer Vi ste veličanstveni ljudi i hvala Vam što se tu.

Za danas, za opuštanje jedna prelepa melodija  www.youtube.com/watch?v=KxqSdr_vZIs



VAŠA BLOGERKA AKI SUNCE



Нема коментара:

Постави коментар