недеља, 26. јануар 2014.

INSPIRACIJA



Dragi moji drugari, prođe i ovaj divni zimski idilični vikend. Da li je nedelja prošla baš onako kako ste želeli ili treba nešto doraditi, ne zaboravite da nikad ni za šta nije kasno.

Današnja tema je Inspiracija. Šta je za Vas inspiracija ili ko su ti ljudi koji Vas inspirišu  ?

Inspiracija ili nadahnuće, vrlo zanimljiva tema. Inspirisati se nije teško, to dolazi kad prosto znate bar otprilike gde idete.
U prethodnim postovima sam pisala da je potrebno da znate Ko ste, šta ste i gde idete. Mnogo lakše se inspirišete kad znate ove odgovore. Inspiracija je nešto što nas vodi odnosno nadahnjuje da idemo napred, inspiracija nikako ne znači stati i vraćati se unazad. Znači vodi nas kao ostvarenju naših ideja, ciljeva, želja.

Ideja proizilazi iz inspiracije, to je rezultat. Kada ste Vi inspirisani ? Razmislite, odgovori će sigurno biti Vama samima sada već inspirativni za dalje.

Mogu Vam reći da se čovek inspiriše onda kad je miran i spreman da ide napred i da preuzme odgovornost za svoju odluku. Biramo između dva puta, put A i put B, zavisi samo koji je put u skladu sa nama odnosno koji nam je izazovniji i inspirativniji.

Za inspiraciju nam je ponekad dovoljna samo reč, neka melodija, ljudi koji nas okružuju.
Ništa nije slučajno u životu, slučajnost nam osvetljava put kojim treba da idemo.

Inspiracija nas pokreće. Ako Vas do sada nije pokrenula, razmislite zašto nije ? Sve je do nas, mi smo ti koji kažemo da spreman/a sam da živim život u kojem je sve u najboljem redu.


Ja sam vrlo često inspirisana ljudima oko mene, lepim pesmama, rečima, mojim prijateljima, svima Vama koji sada čitate o ovoj temi jer da nije Vas ja ne bih imala dodatno nadahnuće da misli pretočim u reči. Nije slučajno što baš sada čitate o Inspiraciji, znači da je došlo vreme za motivaciju, za ideje, za ostvarenje želja.



Zašto čovek treba da bude inspirisan ?

Nas pokreće energija, tako funkcionišemo, a ko pokreće energiju i entuzijazam ?
Inspiracija pokreće sve, pokreće stvaralačko razmišljanje jer mi smo svi kreatori i stvaraoci...znate čega NARAVNO SVETA OKO NAS, NE ZABORAVITE DA IMATE PRAVO DA BIRATE U ŽIVOTU...KONTRASTI NAS UČE GDE DA IDEMO, A DA BISMO ZNALI GDE TREBA, POTREBNA NAM JE POKRETAČKA SNAGA, INSPIRACIJA- MOTIVACIJA.

Šta je Vama vetar u leđa ? Sveska i olovka, spremni Vas čekaju jer inspiracija je tu, zapišite Vaše odgovore na ovih par pitanja koje sam napisala. Videće da je sve u nama i da život stvaramo tako što našom percepcijom kreiramo svet oko nas.

 Svet, život, lepota je u oku posmatrača.




Želim Vam da budete i dalje tako posebni, iskreni i svoji, osmeh na lice, sveščica u ruke i ljubav u srcu. Budite oni koji inspirišu i koji žele da budu inspirisani.
Ja ću Vam uvek biti vetar u leđa.

Ljubim Vas
Vaša blogerka Aki Sunce 







Нема коментара:

Постави коментар