петак, 14. фебруар 2014.

EMOCIJE KAO NAŠ VODIČ- početak



Dragi moji drugari, evo mene opet, nisam Vam pisala ne zato što nisam imala šta da Vam napišem i inspiraciju, već sam imala neke obaveze, vezane za edukaciju.

Kako ste mi dragi moji drugari, kako su prošli prethodni dani ? Kako je prošao Dan zaljubljenih ili Sveti Trivun, kako god želite taj dan da nazovete

Želim da Vam takav bude svaki dan, da šaljete i pružate ljubav i osmeh. Srećan Vam dan ljubavi.

Današnja tema je Emocije, došla sam na ideju da pišem o tome, jer sam pročitala zanimljivi tekst u jednom časopisu, koji sam dobila od moje drage drugarice.

Šta su emocije?  Šta mislite da li reči ili emocije imaju jače značenje ? I pitaću Vas znate li šta je najjači magnet ?

Emocije su naš vodič u životu, one nas vode kuda treba da idemo. Reči imaju moć, samo onda kada ih osećamo, tako da su emocije naš osnov za reeči. Kad osećamo reči u nama, onda to i privlačimo. Najjači magnet u nama je SRCE. Ono privlači baš sve što osećamo, tako da budite ono što jeste, privlačite pozitivne ljude i događaje, kad već imate pravo da birate i da za to preuzmite odgovornost.

Primer :  Kažete danas se osećam super, ALI to je samo Vaša spoljašnost, kako je unutra ? Da li se stvarno osećate tako, da li reči imaju tu jačinu ? Imaju tek onda kad to budete osećali iznutra.

Ja mogu da kažem na primer da sam Afrodita :) ali da li se tako i osećam, hehe ?

Dragi moji drugari, ne zaboravite da pronađete mir u sebi, jer kad to uspete onda ćete mnogo lakše da privlačite ssve što poželite. Kako zračiš, tako i privlačiš, znate već koji je moj moto :)

Pisaću Vam u nekom od sledećih postova o Zakonu privlačnosti, jer u poslednje vreme sam baš osetila to u praksi :). Sledeća tema će biti nastavak - Šta o nama govore emocije .

Neka Vam emocije budu vodič, znate kad osetite ono nešto u Vama, to je onda to...pratite kuda Vas vode i nećete pogrešiti. Neka Vas vodi srce i ljubav u Vama, osmeh na lice i pravi put je uvek tu .

LJUBI VAS VAŠA BLOGERKA AKI SUNCE










2 коментара: