петак, 1. јул 2016.

27.,28.i 29. DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


MAGIJSKI PODSETNIK
»Život je zaigranost... Trebamo se igrati tako da magiju uspemo ponovo otkriti svuda oko sebe.«

Magična vežba 

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovo pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova recite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti, osećajući što dublju zahvalnost za svaki blagoslov.
2. Danas budite svesni onoga što se događa oko vas i iz događaja tokom dana uočite barem sedam podsetnika na zahvalnost. Primer, ako ugledate osobu koja ima vašu idealnu težinu, recite: »Hvala ti na mojoj idealnoj težini!«
3. Neposredno pre nego što večeras odete spavati, uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se danas dogodilo.

Ovaj izazov traje tri dana gde ćete danas da se molite Urielu - petak, Zadkielu - subota i Mihaelu - nedelja.


                                    Molitva Arhanđelu Urielu za dan petak : 
Dragi Uriele, ti si svetlost Božija, spremna sam da osetim mudrost i da je spoznam u sebi. Voljna  sam da blagoslov koji mi Bog daruje da iskoristim za izražavanje koje je najbolje za mene i moje okruženje. Volim da sagledam situaciju i dobijem potrebne informacije i hvala ti što mi to pružaš. Hvala na mudrosti koju stvaram verom u Anđele, jer mi iz dana u dan pokazuješ da ste tu, moji mili Anđeli. Hvala. Amin.

Nova meditacija za vas je na sledećem linku : https://youtu.be/bDxEOhFidsE

Mnogo sam srećna kako reagujete na Dnevnik Anđela, pišete mi kako ga svuda nosite sa sobom, koliko se bolje osećate posle molitvi...brojevi su alat koji sam ja kreirala za vas, mudre priče vas podsećaju da su Anđeli uvek uz nas i naravno za svakog od vas Anđeoska poruka od Aki Sunce <3
Tu sam za sva pitanja <3


Uskoro najava novih radionica, u novom ambijentu, biće prefenomenalno, videćete, uskoro :)

Želim vam lep i ispunjen dan, posvetite se sebi i vašim voljenima, do sutrašnjeg izazova, svako dobro vam želim.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima


Нема коментара:

Постави коментар