петак, 1. јул 2016.

Dnevnik Anđela blagoslovio vaš dom



Šta je to Dnevnik Anđela ? Mogu vam reći da je ovaj Dnevnik kreacija Anđela i mene za vas, pošto ste mi rekli koliko vam molitve koje u grupi objavim znače, zato sam se odlučila na to. Hvala dragoj Lidiji koja me je na to podstakla.

Dnevnik Anđela sadrži molitve, brojeve kao znakove od Anđela iz mog ugla gledanja na njih, mudre priče o Anđelima i afirmacije, ali ono što je posebno za svaki od dnevnika je Anđeoska poruka od Aki Sunce za svakog ponaosob.

Ovo su samo neki od komentara koje dobijam u inbox vezano za Dnevnike Anđela, oni su samo uvod u svet Anđela, ali o tome uskoro :) :


Dnevnik je super. Nosim ga stalno sa sobom.

Draga Aki samo da ti javim da sam danas preuzela Andjeoski dnevnik,jako mi se svidja,sadrži sve što nam je potrebno,andjeoska poruka mi se takodje dopada,baš sam zadovoljna,od srca ti želim sve najbolje !

Draga moja Aki, jutros je stigao dnevnik. Prvo me je povuklo da pogledam imena Arhandjela, zaustavila sam se na Sandalfonu. Sad mi je jasno zasto kad sam neraspolozena krene pesma koja me vraca u zivot. Divna spoznaja. Potom sam nadumice otvorila sredinu dnevnika i izasla je molitva za svrhu, koju sam procitala sa puno ljubavi. Onda sam procitala Licnu andjeosku poruku i krenula da placem kao kisa. Jer od kad sam svesna sebe kao mala jos znala sam da me sve to lepo ceka al takodje sam znala i da je do tamo trnovit put. Hvala ti sto si me podsetila svega, jer sam vec postala obeshrabrena dal ce agonija ikad proci. Onda sam prelistala ostatak dnevnika i sve je fenomenalno, al moji favoriti su svakako molitve. Hvala ti jos jednom od srca. I jako se radujem sto i mi sa tobom i ti sa nama duhovno rastes i napredujes. Ljubim te puno!!!

Draga Aki,zelim da ti se zahvalim za Andjeoski dnevnik,i za puno prelepih molitvi,kao i za poruku. Daje mi snage da izdrzim i verujem u sebe i u ono sto radim,i da ne posustanem na put sirenja radosti i ljubavi

Draga Aki ,preuzela sam dnevnik pre nekih sat vremena.... hvala Vam ,prvi utisak je da ima zelju da se isplacem....

Cim pocnem da ga citam,pocnem i da placem,bas je to cudno, nosim ga na moreee :)


Ko je Aki Sunce verovatno vas i to zanima :) ?

Aki Sunce je pisac, trener - life coach, Anđeoski iscelitelj i motivacioni govornik ili kako ona voli da kaže Vetar u leđa svim dragim ljudima, neki je zovu samo Sunce. Bavi se edukacijom na polju ličnog razvoja i pisanjem. Drži seminare, predavanja i radionice na temu ličnog razvoja i Anđela pod nazivom Anđeli mi šapuću. 
Anđeoske poruke od Aki Sunce daruje učesnicima seminara i svih druženja koje ona organizuje. Kreira Anđeoski nakit sa porukom Anđela, njen život su Anđeli, sad je iskreirala i Dnevnik Anđela.
Ona voli da kaže Kako zračiš, tako i privlačiš ili Kad pronađete sebe, pronaći će vas i drugi. Osmeh na lice, sveščica u ruke i ljubav u srcu kao što kaže Aki Sunce.

Nova meditacija za vas od mene : https://www.youtube.com/watch?v=acSdV0hZzek

Snimak emisije Druženje sa Aki Sunce i Anđelima : https://www.youtube.com/watch?v=NhJC-Dybh2Y

Uskoro noviteti vezano za radionice preko leta u Beogradu, pripremamo sjajna iznenađenja u potpuno novom ambijentu, videćete kako će biti wow, već se radujem.
Mogu vam samo nagovestiti da ćete imati osećaj kao da ste na moru plus Anđeli uz sve to i naravno Aki Sunce.

Želim vam lep i ispunjen dan, posvetite se sebi i vašim voljenima, svako dobro vam želim.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima




Нема коментара:

Постави коментар