четвртак, 7. јул 2016.

32.DAN IZAZOVA ČAROLIJA ŽIVOTA uz ANĐELE


Ovim danom završavamo izazov za ovih mesec dana i od ponedeljka 11.7. počinjemo novi, pratite i saznaćete o čemu se radi, pošto znam koliko vam ovi izazovi znače. Hvala vam što ste bili deo ovog izazova Čarolija života uz Anđele i verujemo da smo kreirali zajedno Čaroliju života.

PRISEĆANJE MAGIJE
»Evo u čemu je stvar s magijom. Morate biti svesni da je još uvek ovdje, svuda oko nas, inače će jednostavno ostati skrivena u vama.«


Magična vežba

1. Osvestite svoje blagoslove: sastavite popis od deset blagoslova. Napišite zašto ste zahvalni. Ponovno pročitajte svoj popis i na kraju svakog blagoslova izgovorite: Hvala ti, hvala ti, hvala ti, osjećajući što dublju zahvalnost za svaki od njih. Radeći vežbe kroz ovaj izazov, zapisali ste više od 280 blagoslova!
2. Prisetite se magije nabrajajući jučerašnje blagoslove i zapisujući ih. Postavite sebi pitanje: Sto mi se lepo dogodilo juče? Razmislite o jučerašnjem danu sve dok sa zadovoljstvom ne shvatite da ste se prisetili svih jučerašnjih blagoslova i zapisali ih.
3. Dok se prisećate svakog od njih, jednostavno u mislima izgovorite čarobne reči, hvala ti.
4. Nakon današnjeg dana ovu vežbu možete raditi u sebi ili na glas. Možete sastaviti kratak popis stvari iz proteklog dana na kojima ste zahvalni ili zapisati duži i detaljniji popis u kojem ćete navesti i zašto ste zahvalni za njih.
5. Neposredno pre nego što večeras odete spavati, uzmite u ruku svoj čarobni kamen i izgovorite čarobne reči, hvala ti, za ono najbolje što vam se tokom dana dogodilo.


Danas je dan Arhanđela Rafaela, molitva iz Dnevnika Anđela :

Dragi moj Rafaele, iscelitelju planete Zemlje, zahvalna sam ti što si tu uz mene, spremna sam da me isceljuješ na svim nivoima, koji me koče u životu. Voljna sam da iscelimo zajedno moj uzrok, da poboljšamo moje zdravstveno stanje, da energetski budemo u harmoniji. Pomozi mi da iscelim odnose sa nekim ljudima, da stvorim odnose pune ljubavi i mira. Zahvalna sam na darovima koje mi šalješ, što isceljuješ moju finansijsku situaciju, stvaraš mi osećaj da sam duhovno bogata , da ne postoji ograničenje kad su u pitanju moje finansije. Hvala. Amin.

Anđeoska poruka za današnji dan je na sledećem linku, da biste pratili svaki dan novu Anđeosku poruku kliknite na Subscribe - Prijavi na moj you tube kanal https://www.youtube.com/watch?v=yv-IjIyzKzg

Meditacija za današnji dan, koja je nova iz mog kreativnog sveta, odnosi se na arhanđela Rafaela i zdravlje i isceljenje : https://youtu.be/rjCH1vmVT_k

Termini za Isceljenje uz Aki Sunce i Anđele se popunjavaju, na sledećem linku imate objašnjenje kako to funkcioniše, za sva pitanja tu sam :  https://www.youtube.com/watch?v=L2cyE54LldU
Uskoro noviteti vezano za radionice preko leta u Beogradu, pripremamo sjajna iznenađenja u potpuno novom ambijentu, videćete kako će biti wow, već se radujem.
Mogu vam samo nagovestiti da ćete imati osećaj kao da ste na moru plus Anđeli uz sve to i naravno Aki Sunce.

Dnevnik Anđela je kreiran da blagoslovi vaš život, samo je potrebno da mi javite dan ranije da ga želite i šaljem vam putem pošte.


Želim vam lep i ispunjen dan, posvetite se sebi i vašim voljenima, svako dobro vam želim.

Možete me naći na sledećim linkovima : 

4. You tube kanal :                                                             https://www.youtube.com/channel/UCXycw5agBgKlxc7ezUHFaMg

                                                                      S ljubavlju, Aki Sunce i Anđelima






Нема коментара:

Постави коментар