среда, 27. мај 2015.

DNEVNA DOZA SUNCA - PRIHVATI SEBE




Dnevna doza Sunca by Aki Sunce za Vas dragi moji 

Verovatno se često pitate šta znači Biti svoj/a ? To sam se i ja pitala pre, onda sam shvatila da to znači osećati se lepo u svom biću, živeti u skladu sa sobom, biti to što jesi. 
Da prihvatimo sebe sa svim vrlinama i " manama ", sa svim strahovima, da prigrlimo sebe i kažemo Volim te, to definitivno znači BITI SVOJ, biti slobodan.

Zašto se plašimo Biti svoji ? To svi radimo u nekom periodu ličnog razvoja, zato što ne bismo da razočaramo druge, da izneverimo njihova očekivanja u vezi sa nama, a kakva mi očekivanja imamo prema sebi ? Da li smo se to pitali nekada ?

Budite iz dana u dan sve više svoji i videćete da nije teško, neko će Vam se pridružiti, neko će produžiti, ali to ne treba da Vas brine ili da osećate krivicu, Vi jednostavno živite svoj život koji ste dobili na Dar, to je poklon, kao i sadašnju momenat, na engleskom znači Present jednako Poklon, ali isto tako znači i Sadašnjost. Poklon je sadašnji momenat, uživajte u svakom momentu, u svakoj sekundi.  Zahvalite se na svemu sto posedujete, budite biće koje se raduje.

Budite svoji i posebni, nema kopija, mi smo svi jedinstveni, postanimo iz dana u dan Najbolja verzija sebe. Pomognimo jedni drugima da postanemo jos posebniji i jos više svoji.

Reći ću Vam jos nešto meni je čast što imam taj Dar da pomognem ljudima kojima je pomoć potrebna, širim ljubav i entuzijazam, jer shvatam koliko je to potrebno, a moja ljubav i entuzijazam stignu tačno gde treba, do srca ljudi kojima je to potrebno. Pomažem odnosno dajem Vam vetar u leđa, da hrabro idete napred, sa verom u sebe.




Malo opuštajuće muzike za popodne :

Šta je to pravo Ja? - To je ono što Vi jeste, a ne ono što su drugi učinili od Vas. Paulo Koeljo.

Dragi moji uživajte u ostatku dana i zapitajte se šta danas da uradim da još više Budem svoj/a. Neka Vam svaki dan bude poseban, učinite ga Vi takvim.


Zahvalna sam što smo na istoj stazi i što živimo život u radosti i ljubavi. Želim Vam svima da sa lakoćom, radošću i ljubavlju živite život, a ja sam tu kad Vam ponestane motivacije odnosno energije, da Vam pružim ruku i dam Vetar u leđa.


Možete me naći :


                                                                                                      
                                                                                                          S ljubavlju, Aki Sunce







Нема коментара:

Постави коментар